یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمی افتخار بزرگی است و من هم به معلمی افتخار می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری یافته، محمد بیرانوند در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مهرو مقاومت با تبریک سال تحصیلی جدید گفت: ما متعلق به فرهنگی هستیم که بر قداست و ارزش علم‌آموزی تأکید کرده و می‌گوید: زگهواره تا گور دانش بجوی
وی با بیان اینکه زنگ مدرسه به معنای عهدی با خویشتن است، اظهار داشت: زنگ مدرسه به معنای عهدی با دیگران، عهدی با سایر دانش آموزان و عهدی با همه جامعه بوده و به این معنی است که این بار می‌خواهیم محکم‌تر و اصولی‌تر کارمان را آغاز کنیم.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در گذشته تعلیم و تربیت به معنای خوب خواندن و خوب نوشتن بوده است، افزود: امروزه در دنیا تعلیم و تربیت به معنای تربیت شهروند خوب است.
بیرانوند آسیب جدی در تعلیم و تربیت را وجود فارغ‌التحصیلان بیکار برشمرد و عنوان داشت: گرچه این یک آسیب است ولی وجود یک تحصیل کرده بیکار به مراتب بهتر از بیکار کم‌سواد یا بی‌سواد است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معلمین کسانی هستند که امانت سنگینی به نام بشر به آن‌ها محول شده است، عنوان کرد: خانواده‌ها امانتی گران‌بها به نام فرزند و جامعه امانتی به نام انسان را به معلمین سپرده‌اند لذا معلمین باید مراقب باشند ناملایمات روزگار باعث کوتاهی در وظایف آن‌ها نشود
بیرانوند با اشاره به اینکه ناملایمات زیادی در جامعه تعلیم و تربیت ما وجود دارد، بیان داشت: ما تا رسیدن به ایده‌آل‌ها خیلی فاصله داریم.
وی با بیان اینکه اولیاء دانش آموزان نباید بعد از سپردن دانش آموزان خود به مدرسه آن‌ها را رها کنند، افزود: معلمین به‌تنهایی نمی‌توانند این امانت را به سر منزل مقصود برسانند لذا اولیاء نیز باید معلمین را در امر تعلیم تربیت دانش آموزان یاری دهند.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس نباید نگاه بخشی و جزیره‌ای داشته باشند، عنوان کرد: نگاه به آموزش و پرورش نباید بخشی و جزیره‌ای باشد زیرا آموزش و پرورش همانند سقفی بوده که اگر چکه کند همه از آن آسیب خواهند دید لذا تمام افراد جامعه باید نسبت به مجموعه تعلیم و تربیت احساس ویژه‌ای داشته باشند.
بیرانوند با تاکید بر همراهی و همکاری مدیر ارشد استان با دستگاه تعلیم و تربیت افزود: مهندس بازوند در عرصه تعلیم و تربیت جلوتر از سایر مدیران گام برمی‌دارند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی : بخشی نگری به آموزش و پرورش به تمام جامعه آسیب خواهد زد

دیدگاه‌ها  

#1 لراصیل 1395-07-04 22:58
معلمی شغل شریفی است ولی آیا یک معلم می تواند نماینده خوب و توانایی باشد آیا یک ورزش کار یا خواننده خوب می تواند نماینده خوب و کار بلدی باشد یا فقط می خواهد از محبوبیت خود استفاده نادرست بکند و جای یک ادم توانا و کار بلد را اشغال کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا