یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس زنگ شروع سال تحصیلی در مدارس شهرستان خرم‌آباد به صدا در آمد.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و جشن شکوفه‌ها، با حضور " مهناز احمدی" مدیر کل امور بانوان و مشاور وزیر آموزش و پرورش، محمد بیرانوند نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار خرم‌آباد، اعضای شورای اسلامی شهر و  جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، مراسم زنگ مهر و مقاومت، در هنرستان غیرانتفاعی آفرینش خرم‌آباد آغاز شد.
 بر اساس این گزارش 330 هزار دانش‌آموز لرستانی،30 هزار فرهنگی در چهار هزار و 207 آموزشگاه و 15 هزار کلاس درس آماده شدند تا مهری پر از نشاط و مهربانی و سرشار از فرهنگ امید و امید فرهنگی را آغاز کنند.
قابل ذکر است روز پنجشنبه اول مهرماه نیز جشن شکوفه‌ها با حضور 33 هزار دانش‌آموز پایه اولی در 2 هزار و 751 آموزشگاه در قالب یک هزار و 33 کلاس درس برگزار شد و این دانش آموزان اولین روز تحصیل خود را در کلاس‌های درس تجربه کردند.

اعتماد به نفس و خودباوری ضامن موفقیت در تحقق اقتصاد دانش پویان

استاندار لرستان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمین تاکید کرد: سال تحصیلی جدید را با امید و خودباوری شروع کنید.
"هوشنگ بازوند" در ادامه گفت: امروز یکی از مهم‌ترین مباحث، مسائل اقتصادی است، با توجه به شعار سال و انتخاب لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی، اعتماد به نفس و خودباوری می‌تواند ضامن موفقیت در تحقق اقتصاد دانش پویان باشد.
وی افزود: در اقتصاد مقاومتی مردم باید پای‌کار بیایند تا موفقیتی حاصل شود.


لزوم تربیت شاگردان اخلاق‌مدار

مدیر کل آموزش و پرورش در مراسم زنگ مهر و مقاومت بیان کرد: معلمین باید شاگردانی اخلاق مدار، کنجکاو و پرسشگر تربیت کنند.
"گودرز کریمی‌فر" با اشاره به سه عنصر مهم در همراهی و همیاری دانش آموزان گفت: نقش سه عنصر" محیط، مدرسه و منزل" می‌تواند تأثیر به سزایی در همراهی و همیاری دانش آموزان داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: آموزش را در محیط خانواده، دانش را در جامعه و بینش در تفکرات را باید در تنهایی آموخت.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش لرستان در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: کسب رتبه‌های تک‌رقمی و دو رقمی استان، ارتقا معدل نهایی پایه سوم، کسب موفقیت در جشنواره‌های علمی، کسب مقام‌های خوب در المپیادهای ورزشی و ... گوشه‌ای از توفیقات آموزش‌وپرورش استان لرستان به شمار می‌رود.


خبر: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 T 1395-07-03 11:44
چرا غیر انتفاعی و نرفتند یک مدرسه دولتی در حاشیه شهر خرم اباد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا