یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت بیست و هفتم شهریورماه، روز شعر و ادب پارسی، دومین محفل شعر و ادب «هَچایه» در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، دومین محفل شعر و ادب «هِچایه» عصر شنبه بیست و هفتم شهریور با استقبال و حضور پرتعداد شاعران لرتبار در سالن آمفی‌تئاتر حوزه هنری لرستان برگزار شد.
در این مراسم که به همت انجمن دانش آموختگان خرم‌آباد برگزار شد، هفده تن از شاعران جوان استان به خوانش اشعار خود پرداختند که این اشعار در موضوعات مختلف شعر طنز، اجتماعی و عاشقانه بود.
 از شاعران لرستانی که در این محفل شعرخوانی کردند، می‌توان به کامین عالیپور، وحید نجفی، امید گندمی، مریم مطاعی، سروش شفیعیان، داریوش منصوری، ابوالفضل احسن زاده، زهرا لاله، مهدی حافظی، رضا آزادیان، فاطمه گودرزی، علی باقر زاده، مرضیه رباطی، مصطفی موسوی، مهران فلاح، داود حسنوند و هانیه بیرانوند اشاره کرد.
محمد بهاروند، دبیر دومین محفل شهر هچایه و عضو شورای مرکزی انجمن دانش آموختگان با بیان اینکه در این مراسم شاهد استقبال خوبی از اهالی شعر و ادب استان بودیم، از تداوم محافل شعر "هَچایه " در آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی سایر نهادهای فرهنگی استان، شاعران لرستانی بتوانند جایگاه واقعی خود را در کشور پیدا کنند.
بخش پایانی این مراسم با اجرای موسیقی توسط سه تن از نوازندگان شهر خرم‌آباد، داریوش منصوری، همایون فرامرزی و برزو بیرانوند همراه بود که استقبال و تشویق حاضران در جلسه را در پی داشت.

دیدگاه‌ها  

#1 نرگس.مرادی 1400-03-14 13:02
با.سلام.وخسته.ن باشید.خدمت.شما. نوازندگان.عزیز. خیلی.عالی.بو امیدوارم.که.در. پناه.حق.سلامت.ب اشید :l
نقل قول کردن
#2 نرگس.مرادی 1400-03-14 13:06
امیدوارم.که.همی شه.موفق.باشید.خ یلی.عالی.خسته.ن باشید
نقل قول کردن
#3 نرگس.مرادی 1400-03-16 01:55
نرگس.مرادی.امید وارم.که.هنرمندا ن.عزیز.سلامت.با شند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا