یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیزمدارس استان لرستان از آغاز به کار مجامع بانوان خیر مدرسه‌ساز در شهرستان‌های استان لرستان خبر داد.

به گزارش يافته، "حسين اسدی‌پور" اظهار داشت: با پی‌گیری‌های به عمل آمده توسط امور بانوان خیر مدرسه‌ساز استان با ستاد امور بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور، در حال حاضر سهمیه 5 مجمع بانوان خیر مدرسه‌ساز به استان اختصاص داده شده است.

وي با اشاره به این که خيرين مدرسه‌ساز افراد نيكوكاري هستند كه دارايي خود را براي ساخت مدارس هزينه مي‌كنند، افزود: خیرین مدرسه‌ساز با مشارکت در ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی، بستر لازم را جهت تحصيل دانش‌آموزان فراهم آورده تا این عزیزان با خیالی آسوده و در آرامش بتوانند در محيطي مناسب ادامه تحصیل دهند.

اسدي‌پور بيان داشت: اولویت سازمان نوسازی مدارس کشور در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح کشور توسط خیرین مدرسه‌ساز است که عملاً در بعضی از مناطق پروژه‌های نیمه‌تمام يك تا 3 کلاسه را خیرین مدرسه‌ساز تکمیل می‌کنند.

وي در ادامه گفت: با توجه به سرمایه و منابعی که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد می‌توان با تشکیل کمیته‌ای منسجم نسبت به توزیع اعتبار و تجهیزات مدارس اقدام نمود.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا