یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس امور اداری آموزش و پرورش لرستان از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام تک کارت فرهنگیان لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، پرویز موسی پور افزود: این ثبت‌نام به منظور یکپارچه‌سازی کارت‌های شناسایی فرهنگیان انجام شده و با این کار تک کارت فرهنگیان جایگزین کارت شناسایی، کارت‌بانکی، کارت بیمه تکمیلی و کیف پول الکترونیکی خواهد شد.
وی ادامه داد: فرهنگیان به مدت 15 روز با مراجعه به آدرس اینترنتی Profile.Medu.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.
رئیس امور اداری آموزش و پرورش لرستان در ادامه خاطر نشان کرد: فرهنگیان با ورود به سامانه ثبت‌نام تک کارت فرهنگیان باید از طریق لینک «دریافت رمز برای بار اول» وارد و سپس منتظر دریافت کد ورود از طریق پیامک روی تلفن همراه خود (همراه اول و ایرانسل) باشند
موسی پور اضافه کرد: اگر مشخصات شناسنامه‌ای فرهنگی با مشخصات درج شده مطابقت نداشته باشد، فرهنگی باید به قسمت امور اداری آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه کند.
 وی داشتن عکس پرسنلی جدید، شماره شناسنامه، کد ملی، کد پستی، شماره بیمه تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی و آدرس منزل و شماره تلفن ثابت را از دیگر موارد مورد نیاز در هنگام ثبت‌نام عنوان کرد و افزود: در مرحله نخست تک کارت فرهنگیان 4 کارکرد دارد، به عنوان کارت پرسنلی افراد قابل استفاده است، همچنین با افتتاح حساب در بانک سرمایه قابلیت کارت بانکی را دارد، سومین کارکرد تک کارت به عنوان کیف پول الکترونیک است و قابلیت چهارم آن کارت معرفی به بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان است.
موسی پور در پایان سخنان خود تاکید کرد: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، با صدور و دریافت این کارت توسط فرهنگیان، کارت‌ شناسایی قبلی باطل خواهد شد.


ثبت‌نام  تک کارت فرهنگیان لرستان  آغاز شد

دیدگاه‌ها  

#1 بابک 1395-06-16 10:59
آیا این تک کارت شامل حال فرهنگیان بازنشسته نیز میشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا