یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اداره کل آموزش و پرورش لرستان از دارندگان رتبه‌های دو رقمی کنکور سراسری سال 95 تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به کسب 9 رتبه دو رقمی دانش‌آموزان لرستانی در کنکور سراسری سال جاری، جهاد علمی را مهم‌ترین رسالت دانش http://yaftenews.ir/images/stories/portre/portre92/karimifar45%20copy.jpgآموزان برشمرد و گفت: سنگر تعلیم و تربیت و تلاش و پژوهش‌های علمی، فرهنگی و ورزشی مقدس‌ترین سنگری است که دانش آموزان در برهه کنونی می‌توانند اعتلای نام مقدس ایران را در آن رقم زنند.
"گودرز کریمی فر" در ادامه دانش آموزان را مهم‌ترین سرمایه‌های کشور برشمرد و افزود: در جهان امروز پيشرفت و توسعه كشورها بر مبناي علم و دانش استوار است و پژوهش، توليد علم و فناوري از مهم‌ترین عناصر رشد و توسعه همه‌جانبه كشورها به حساب مي‌آيد.
وی در ادامه به سیاست‌های دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: توفيقات دانش آموزان در میادین مختلف علمی؛ فرهنگی و ورزشی حاصل برنامه‌ريزي‌هاي هدفمند، توجه به امر پژوهش، توسعه عدالت آموزشی، هوشمند سازی مدارس و تلاش برای ارتقای کیفیت آموزشی است.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تفكر حاکم بر آموزش و پرورش را تفکری برنامه محور، پژوهش مدار و اخلاق‌گرا برشمرد و افزود: تلاش شده تا در سه سال اخیر با سرلوحه قرار دادن اهداف سند تحول بنیادین و سیاست‌های پنج‌گانه مقام عالی وزارت مسیر بالندگی دانش آموزان در عرصه‌های مختلف دنبال شود.
وی توسعه عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزش را محوری‌ترین برنامه آموزش و پرورش برشمرد و افزود: تلاش ما شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش آموزان است و برای تحقق این هدف راهکارهای مختلفی مانند طرح جهاد علمی، برگزاری آزمون‌های شبیه‌ساز کنکور سراسری، برگزاری آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و اردوهای مطالعات علمی در نظر گرفته شده است.
 کریمی فر در ادامه به وجود 4 هزار و 200 آموزشگاه در قالب 15 هزار کلاس درس و 320 هزار دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: با وحدت، انسجام و همدلی هر روز اخبار مسرت بخشی از توفیقات دانش آموزان و فرهنگیان لرستان در عرصه‌های مختلف شنیده می‌شود.
وی به کسب جایگاه سوم لرستان در رتبه‌های تک‌رقمی کنکور، رتبه سوم جشنواره جوان خوارزمی، رتبه دوم جشنواره نوجوان خوارزمی، نایب‌قهرمانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور و ده‌ها رتبه دیگر اشاره کرد و افزود: ارتقای کیفیت آموزش و توسعه عدالت آموزشی مهم‌ترین راهبرد ماست و تلاش می‌کنیم تا در این مسیر استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان را به بالفعل تبدیل نماییم.
شایان ذکر است که در کنکور سراسری سال 95 دانش آموزان ذیل موفق به کسب رتبه‌های دو رقمی شدند:
یاسمن عالیخانی رتبه 14 رشته علوم تجربی
محمد انصاری‌نسب رتبه ۳۸ رشته علوم تجربی
فائزه حسینی‌راد رتبه 39 رشته زبان خارجه
شاداب بهکام رتبه 59 رشته علوم تجربی
مبینا امان‌الهی‌بهاروند رتبه 61 رشته علوم تجربی
مریم اکرمی رتبه 64 رشته علوم تجربی
مریم زارع رتبه 81 رشته زبان خارجه
امیررضا شاهیوند رتبه 92 رشته هنر
امیررضا گودرزی رتبه ۹۶ رشته علوم تجربی

دیدگاه‌ها  

#1 آفرین 1395-06-02 22:56
:lol: آفرین به یاسمن و مبینا…ماشالا دخترا زرنگترند…
نقل قول کردن
#2 بهزادی 1395-06-03 12:43
دست مریزاد احسنت به شما…ماشالا به این بانوان جوان که آینده نگر هستند و به فکر افتخار آفرینی…ایشالا که با تلاش مداوم چندسال دیگه خانم دکتر بشید…آقا پسرها که خیابانگردی و پاساژگردی میکنند یاد بگیرند.
نقل قول کردن
#3 عباسقلی بساق الیگودرزی 1395-06-03 16:00
افرین به همه شما کاش نام شهرشان را می نوشتید با این وجود باعث افتخارند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا