یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جمعي از قاريان خرم‌آبادي مورد تجليل فرماندار اين شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش يافته، در مراسمي با حضور مرتضي ولي‌پوري فرماندار و كاركنان فرمانداري خرم‌آباد برگزار شد، جمعي از قاريان قرآن اين شهرستان تجليل شدند.

در اين مراسم فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: قرآن را آرام كننده قلوب مومنين برشمرد و در سخناني به تبيين اثرات قرائت آيات نوراني قرآن و عمل به آن پرداخت.

ولي‌پوري در خصوص اين مراسم اظهار داشت؛ از آغاز ماه مبارك رمضان و به صورت روزانه، هر روز يك جزء از كلام‌الله مجيد توسط قاريان ممتاز شهرستان با حضور كاركنان فرمانداري قرائت گرديد كه در اين ماه مبارك و به لطف خداوند سبحان سعادت ختم قرآن براي مجموعه كاركنان فرمانداري خرم‌آباد فراهم گرديد.

فرماندار خرم‌آباد گفت: علاوه بر قرائت قرآن روزانه كلاس آموزشي مسائل فقهي نماز براي كاركنان و برگزاري مراسم زيارت عاشورا به صورت هفتگي از جمله برنامه‌هاي اجرا شده در اين ماه مبارك است.

هدف از اين‌گونه فعاليت‌ها در سطح ادارات را ترويج فرهنگ غني قرآني، اسلامي و آشنا نمودن كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي با معارف اسلامي و آموزه‌هاي ديني ذكر كرد.

در پايان اين مراسم از جمعي از قاريان ممتاز شهر خرم‌آباد كه در ماه مبارك رمضان در فرمانداري اين شهرستان به قرائت قرآن پرداخته بودند با اهداي لوح سپاس، تقدير و قدرداني به عمل آمد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا