یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از خانواده شهدای خبرنگار محمود صارمی و علی‌رضا حیدری طی مراسمی در خرم‌آباد تجلیل می‌شود.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاون فرهنگی و هنری این اداره کل با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گفت: به‌ مناسبت بزرگ‌داشت روز خبرنگار و هم‌زمان با سال‌روز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی، خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان تجلیل می‌شوند.

"ماشاءالله امان‌الهی‌بهاروند" تصریح کرد: این مراسم با حضور خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، مسئولان نشریات محلی و سراسری، اصحاب رسانه و مدیران فرهنگی استان برگزار می‌شود.

بهاروند با اشاره به این که حدود 180 نفر به ‌عنوان خبرنگار در نشریه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان فعالیت خبری دارند، اظهار کرد: همچنین در این روز از خانواده شهدای خبرنگار محمود صارمی و علی‌رضا حیدری تجلیل خواهد شد تا از این طریق از مقام شامخ شهدای خبرنگار استان تقدیر شود.

معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: به همین منظور از مسئولان ارشد لرستان از جمله نماینده ولی ‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد و استاندار لرستان و برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نیز برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا