یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه يكي از كاركنان آموزش و پرورش رومشكان به عنوان سرپرست ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري لرستان منصوب شده و جالب اين كه لحظاتي قبل از تحليف رييس‌جمهور، حكم سرپرستي اين شخص براي ميراث فرهنگي لرستان زده شده است!

به گزارش يافته، قرار است به زودي مراسم معارفه سرپرست جديد ميراث فرهنگي لرستان برگزار شود و "سيدقاسم قرباني" مدير كل شمالي ميراث فرهنگي لرستان جاي خود را به "كيومرث قرباني" مسوول پرورشي آموزش و پرورش رومشكان دهد!

اين در حالي است كه اكثر نمايندگان لرستان از چنين انتصابي اظهار بي‌اطلاعي كرده‌اند و بايد ديد كه طي روزهاي آتي چه اتفاقي در اين زمينه خواهد افتاد ...

عزل و نصب‌هاي دقيقه 90 ميراث فرهنگي!

پس از آن‌که روز گذشته عمر دولت دهم به ‌شکل رسمی با تنفیذ حکم رییس‌جمهور منتخب توسط مقام معظم رهبری به پایان رسید، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تغییراتی را در این سازمان ایجاد کرده است.

در یکی ديگر از این تغییرات، "حمید شمس" معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران از سمت خود برکنار و "شهرام علی‌محمدی" به جای او منصوب شده است.

شمس از سال 1387 معاون سرمایه‌گذاری اداره‌ی میراث فرهنگی استان تهران بود. علی‌محمدی نیز حدود 2 سال پیش معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی تهران بود و مدتی پیش نیز سرپرست معاونت گردشگری استان تهران شد.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا