یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ثبت نام بدون آزمون رشته‌هاي "كارداني پيوسته و ناپيوسته" و "كاشناسي پيوسته" دانشگاه آزاد اسلامي از روز شنبه ساعت 9 صبح پنجم مردادماه آغاز مي‌شود.

به گزارش يافته، رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام اين خبر گفت: داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام كنند.

ناصر اقبالي در ادامه افزود: هر داوطلب با تهيه يك كارت اعتباري مي‌تواند يك رشته محل را انتخاب و ثبت نام خود را انجام دهد.

رئيس مركز آزمون در ادامه تأكيد كرد: ثبت نام اينترنتي پس از قطعي شدن امكان اصلاح ندارد لذا بايد داوطلبان نسبت به انتخاب رشتۀ "رشته/محل" خود دقت لازم را داشته باشند اما اگر داوطلبي بخواهد "رشته/محل" خود را تغيير دهد مي‌تواند با تهيه مجدد كارت اعتباري نسبت به ثبت نام خود در رشته و محل جديد اقدام نمايد.

اقبالي در خصوص زمان مراجعه به واحدهاي دانشگاهي ثبت نام شدگان گفت: ثبت نام شدگان اينترنتي مي‌بايست از روز شنبه دوم شهريورماه به واحدهاي ثبت نام شده خود مراجعه كنند.

رئيس مركز آزمون در ادامه در خصوص تعداد رشته‌هاي انتخابي مقطع كارشناسي پيوسته گفت: اين دسته از متقاضيان نيز مي‌توانند پس از تهيه كارت اعتباري، 10 "رشته/محل" را با توجه به علاقه اولويت‌بندي و در سايت آنها را ثبت نمايند.

اقبالي تأكيد كرد: داوطلبان بايد انتخاب‌هاي خود را از يك مجموعه آموزشي و از يك نظام آموزشي انجام دهند، به عبارت ديگر 10 انتخاب داوطلبان مي‌بايست يا از سيستم پاره‌وقت يا تمام وقت باشد و امكان انتخاب هم از تمام وقت و هم از پاره وقت وجود ندارد.

وي خاطرنشان ساخت: براي ثبت نام داوطلبان هيچ محدوديتي به لحاظ مدرك ديپلم متوسطه آنها وجود ندارد. لذا هر داوطلب مي‌تواند از هريك از مجموعه‌هاي آموزشي بر اساس علاقه انتخاب رشته و ثبت نام كند. لكن با توجه به اين كه پذيرش دانشجوي بدون آزمون بر اساس معدل دیپلم داوطلبان صورت می‌گیرد.

رييس مركز آزمون افزود: در صورتی که دیپلم فرد با رشته انتخابی مغایرت داشته باشد با اعمال ضریبی معدل مذکور اصلاح خواهد شد تا امکان مقایسه معدل داوطلبان وجود داشته باشد‌. ضرایب مربوط به اصلاح معدل داوطلبان با دیپلم های مختلف و برای شرکت در گروه‌های آموزشی مختلف در سایت مرکز آزمون منتشر می‌شود.

وی در ادامه گفت: نتایج پذیرفته شدگان این مقطع اواسط شهریور ماه اعلام خواهد شد.

اقبالي زمان ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامي را از روز شنبه پنجم مردادماه اعلام كرد و افزود: هر داوطلب مي‌تواند يك رشته و حداكثر تا 10 واحد دانشگاهي را انتخاب نموده و به ترتيب اولويت علاقه خود در سايت مركز آزمون درج نمايد.

وي تأكيد كرد كه هيچ محدوديتي در انتخاب رشته وجود نداشته و نيازي به رعايت تجانس بين مدرك كارداني و انتخاب رشته كارشناسي اين دسته از متقاضيان وجود ندارد. لكن در صورتيكه ميزان تقاضاي برخي رشته و محل‌ها از ظرفيت پذيرش آنها فراتر باشد پذيرش دانشجو با اولويت معدل فوق ديپلم و رعايت شرط هم نامي و يا تجانس مدرك فوق ديپلم با رشته كارشناسي مورد تقاضا صورت خواهد گرفت.

اقبالي در ادامه گفت: نتايج پذيرفته شدگان اين مقطع اواسط شهريورماه اعلام خواهد شد.

وي در پـايـان تـوصـيـه كـرد: داوطـلـبان مـي‌تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال يـا ابهـامـي بـه سـايت  www.azmoon.org و  www.pubr-azmoon.com     مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ سؤال خود را مطرح نمايند و يا به آدرس الكترونيكي این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا