یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول امور مطبوعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان از تمديد فرصت ارسال مدارك خبرنگاران لرستاني جهت ثبت در طرح سامان‌دهي اهالي رسانه استان خبر داد.

به گزارش يافته، "سيدسياوش موسوي" در اين خصوص گفت: با توجه به وجود نقص در برخي از مدارك ارسالي و همچنين اظهار بي‌اطلاعي برخي خبرنگاران از زمان مقرر ارسال مدارك، اين فرصت تا پايان روز پنج‌شنبه دهم مرادماه تمديد شد.

وي در ادامه بيان داشت: اين طرح با همكاري خانه مطبوعات لرستان انجام مي‌شود و كساني كه در حوزه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي استان لرستان فعاليت دارند، چهار قطعه عكس، كپي كارت ملي و تمتم صفحات شناسنامه و همچنين كارت خبرنگاري را به همراه كپي آثار تأييد شده در سايت سمان (saman-gov.ir) راه به همراه پرينت اطلاعات ثبت شده در اين سامانه و كپي دفترچه بيمه به امور مطبوعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان تحويل نمايد.

وي متذكر شد: داشتن معرفي‌نامه از نشريات يا خبرگزاري‌هاي داراي مجوز استان يا سرپرستي‌هاي نشريات و خبرگزاري هاي سراسري بر ثبت نام در اين طرح پروري است.

موسوي افزود: از اين پس كساني كه پس از تاييد مدارك، صلاحيت مطبوعاتي‌ها آن‌ها مورد تأييد قرار گيرد مجاز به انجام فعاليت رسمي در اين زمينه خواهند بود و مي‌توانند از حمايت‌هاي معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، خانه مطبوعات و سراي روزنامه‌نگاران استان بهره‌مند شوند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا