یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر اجلاس سراسری نماز در لرستان گفت: مسوولین استان با برگزاری اجلاس نماز بسته مناسبی برای نماز و معنویات در استان به وجود آورند.

به گزارش يافته، حجت‎الاسلام "عابدين درویش‎پور"  افزود: مراحل برگزاری اجلاس در استان به خوبی پیش‌ رفته و برای ادامه، همت سایر مسوولان را می‎طلبد.

وی با اشاره به این که هر ساله اجلاس نماز در یک استان و با هدف خاصی برگزار می‎شود، بیان کرد: هدف کلی از برگزاری چنین جلساتی بسط و گسترش تکلیف نماز در جامعه است.

این مقام مسوول تصریح کرد: برگزاری اجلاس سراسری نماز در لرستان فرصت بسیار مغتنمی به شمار می‎رود؛ هدف از برگزاری این مهم در لرستان این است که مسوولان بستر مناسبی را برای نماز و معنویات در استان فراهم کنند.

درویش‎پور ادامه داد: انتظار می‎رود سایر مطبوعات، رسانه‎ها، مسوولان و نهادهای استان در جهت برگزاری این اجلاس شرکت داشته باشند چرا که این مهم مورد تأکید رهبر انقلاب و مسوولین ارشد کشور است.

وی یادآور شد: باید از برگزاری اجلاس نماز در استان در جهت احیا و بهره‎وری ظرفیت‎های فرهنگی و دینی استفاده کرد.

دبیر اجلاس سراسری نماز در لرستان اضافه کرد: این اجلاس به مسوولین استان فرصتی می‎دهد که ظرفیت‎ها و مردم استان را معرفی و به دیگران بشناسانند.

درویش‎پور گفت: همچنین تخصیص اعتبار برای زیرساخت‎های فرهنگی از مهم‎ترین ره‎آوردهای اجلاس سراسری نماز در استان به شمار می‎رود.

وی تصریح کرد: از تمام مسوولان و نمایندگان استان در جهت بهره‎مندی از این اجلاس دعوت به عمل می‎آید.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا