یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خانواده استاد رضا سقايي با صدور اطلاعيه‌اي، زمان برگزار مراسم سومين سالگرد درگذشت وي را اعلام كردند.

به گزارش يافته، در اين اطلاعيه آمده است: «به طلاع عموم مردم هنرپورو مي‌رساند، مراسم سومين سالگرد خاموشي "حنجره طلايي زاگرش" و خالق طنين مامژناي ايران زمين، استاد رضا سقايي، عصر روز پنج‌شنبه سوم مردادماه از ساعت 18 تا 19 عصر بر مزارش واقع در قطعه هنرمندان و نام‌آوران آرامستان صالحين خرم‌آباد برگزار مي‌شود.

حضور اقشار مختلف به ويژه راهيان و حاميان كاروان هنر، موجب سرور و شادي روح بلند و آسماني آن اسطوره و آرامش و اميد بازماندگان خواهد بود.»

از طرف: خانواده و دوست‌داران استاد سقايي

 

 

 

دومين سال‌روز درگذشت كاراته‌كاي بااخلاق لرستاني

دو سال پيش، یکی از شاگردان سوسای اویاما به آرزوی دیرینه‌ی مرد افسانه‌ای کاراته جهان و بنیان‌گذار کیوکوشین كاراته دست یافت. آرزوی سوسایا چیزی به جز مرگ بر روی تاتامی در حال مبارزه نبود. چه زیبا و چه قدر در این حال جذاب اما متاثرکننده! مرگ این قهرمان کاراته لرستان و ایران طوری رقم خورد که روز تولدش با روز خاکسپاری‌اش یکی باشد. یعنی 2/5/56 متولد شد و 2/5/90 به خاک سپرده شد.

او کسی نبود جز شیهان "محمودرضا صادق‌نیا" كارمند شركت گاز لرستان كه 31 تير 1390 در مرحله نيمه‌نهايي مسابقات قهرمانی کشور، در کمال ناباوری و در جلوی دیدگان دوستانش دچار ایست قلبی شد و دار فانی را وداع گفت.

زنده‌یاد صادق‌نیا دارای کمربند مشکی دان 4 کیوکوشین بود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا