یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تا کنون 108 برنامه فرهنگی در راستای اجلاس سراسری نماز توسط ستاد اقامه نماز لرستان برگزار شده است.

به يافته، در راستای برنامه‌های فرهنگی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز کمیته فرهنگی با شروع فعالیت در ایام اعتکاف تا کنون 108 مورد برنامه فرهنگی وآموزشی به انجام رسانده است.

در این برنامه‌ها ادارات، سازمان‌های دولتی، مساجد، کانون‌های اوقات فراغت، زندان‌ها، هیات مذهبی، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، پادگان‌های نظامی وانتظامی استان ونیروهای سپاه پاسداران استان کانون‌های مساجد استان ودیگر مراکز فرهنگی تحت آموزش‌های تخصصی نماز با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز از توزیع 10 هزار دعای عید فطر با درج بیست و دومین اجلاس سراسری نماز به میزبانی لرستان در استان خبر داد و گفت: همچنین پیشنهاد شده هم‌زمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی لرستان یکی از خیابان‌های شهر خرم‌آباد به نام نماز نام‌گذاری ‌شود.

وی با بیان این که تندیس نماز در یکی از میادین شهرستان خرم‌آباد نصب می‌شود، افزود: هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی لرستان در راستای انجام تبلیغات موثر در خصوص اجلاس سراسری نماز به میزبانی لرستان در حال انجام است.

حجت‌الاسلام اسماعیلیان با یادآوری این که تبلیغات اصلی اجلاس سراسری نماز اول مرداد‌ماه امسال آغاز می‌شود، در ادامه به برخی از برنامه‌های این کمیته تا قبل از برگزاری اجلاس اشاره و تصریح کرد: ضبط 1500 دقیقه برنامه برای پخش از صدا و سیمای مرکز استان، راه‌اندازی زیرپرتال اختصاصی در وبلاگ این اجلاس از برنامه‌های تبلیغاتی این اجلاس است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا