یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از انتقال سقف قانونی در خدمات کشوری، تا هزار امتیاز برای کارکنان اداری و مدارس استثنايي خبر داد.

به گزارش يافته بع نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، "نامدار عبدالهیان" با اعلام این خبر گفت: کارکنانی که در سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور فعالیت دارند از لحاظ سختی کار جزء محیط‌های غیر‌متعارف و شرایط سخت محسوب می‌شوند، لذا با هدف ایجاد انگیزه در این مدارس روند انتقال سقف قانونی تا هزار امتیاز برای این افراد در نظر گرفته شد.

وی افزود: در این ماه با پی‌گیری‌هایی که از سمت معاونت سرمایه انسانی رئیس‌جمهور انجام شد این سقف قانونی تعیین شد و طبق معادل‌سازی 40 تا 75 هزار تومان حقوق کارکنان اضافه گردید.

عبدالهیان تصریح کرد: این قانون بسته به این که افراد در مدارس، محیط آموزشی یا اداری باشند متفاوت خواهد بود.

وی اذعان داشت: این قانون با توجه به بند 5 ماده 68خدمات کشوری و ویژه کارکنان آموزش استثنایی کشور است. این ماده فوق‌العاده از این پس ادامه خواهد داشت. کسورات بازنشستگی دارد و در حقوق بازنشستگی کارمندان محاسبه می‌شود.

وی همچنین افزود: سقف این قانون معلماني را شامل می‌شود که بالاترین امتیاز نیز به آنان اختصاص دارد.

عبدالهیان در خاتمه با اعلام این که این مستندات قطعی است و با پی‌گیری و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور عملی می‌شود؛ خاطر‌نشان کرد: در گذشته مزایا و حقوق معلمان عادی با معلمانی که در مدارس استثنایی کشور تدریس می‌کردند یکی بود اما اکنون افزایش حقوق تدریس، آنان را مصمم‌تر خواهد کرد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا