یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان از تمدید مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این اجلاس تا 10 مرداد‌ماه خبر داد.

به گزارش يافته، بیرانوند امروز در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی اجلاس سراسری نماز که شهریور‌ماه در لرستان برگزار می‌شود، بیان داشت: 10 مردادماه آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان است.

وی با بیان این که رکود ارسال مقاله به اجلاس سراسری نماز 1400 مقاله است، افزود: با هماهنگی‌هایی که در راستای اطلاع‌رسانی این اجلاس به میزبانی لرستان در حال انجام است امیدواریم که بتوانیم رکورد ارسال مقاله را به لرستان اختصاص دهیم.

عضو کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان گفت: از طریق وزارت علوم و معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اطلاع‌رسانی لازم در خصوص برگزاری این اجلاس و ارسال مقالات انجام شده است و امیدواریم که با ارتباطی که بین معاونت‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها وجود دارد دانشگاه‌ها نقش به‌سزایی را در هر چه پربارتر شدن این اجلاس با ارسال مقالات مرتبط با نماز ایفا کنند.

بیرانوند ادامه داد: استاندار لرستان به عنوان میزبان برگزاری این اجلاس تمام تلاش خود را برای برگزاری با شکوه بیست و دومین اجلاس سراسری نماز به میزبانی لرستان به کار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طبق زمان‌بندی صورت گرفته شروع زمان تبلیغات مربوط به اجلاس سراسری نماز در لرستان اول مرداد است؛ اما با این حال تا کنون اقدامات تبلیغی خوبی صورت گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نيز در اين جلسه اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی لرستان یکی از خیابان‌های شهر خرم‌آباد به نام نماز نام‌گذاری می‌شود.

حجت‌الاسلام علي اسماعیلیان بیان داشت: علاوه بر نصب تندیس نماز در یکی از میادین شهر خرم‌آباد، یکی از خیابان‌های این شهر به نام خیابان نماز یا نیایش نام‌گذاری می‌شود.

وی با بیان این که گلایه خود را نسبت به عدم درج نام لرستان در پوستر اجلاس سراسری نماز به مجریان برگزاری این اجلاس در تهران اعلام کرده‌ایم، گفت: هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی استان در راستای انجام تبلیغات موثر در خصوص اجلاس سراسری نماز به میزبانی لرستان در حال انجام است.

 

 

احمد تلوري/ يافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 شاهين 1392-04-27 09:51
تو رو خدا اين خبرها را نزنيد.... كدوم خيابون را به نام نماز نامگذاري كنيم؟ شير مادر بيخيال!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا