یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در طرح عیدانه کتاب، شهر کتاب خرم‌آباد در جمع پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌ها کشور قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بر اساس آماری که در خبرگزاری میزان منتشر شده، کتاب‌فروشی‌های مهرگان (اصفهان)، شهر کتاب  كتاب لرستان(خرم‌آباد) و کتاب آبان (مشهد) به ترتیب، پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌ها در طرح عیدانه کتاب هستند. کتاب "بی‌شعوری" از پرفروش‌ترین کتاب‌های این طرح است.
طرح «عیدانه کتاب» که با شعار «امسال کتاب عیدی دهیم» در بازه زمانی یک ماه از ١٥ اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین 95 در سطح کشور ادامه دارد، با استقبال کتاب‌فروشی‌ها و کتاب‌خوان‌های شهرهای بزرگ و کوچک کشور همراه بوده است.
 با وجود این که این طرح برای اولین بار اجرا شد، استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان داشته و باعث شده مردم در این ایام بیشتر به سوی کتاب روی آورند.
 با توجه به افزایش فضاهای مجازی و کم شدن مطالعه، این طرح تشویقی موجب سوق دادن مردم به سمت کتاب شده و ادامه این طرح می‌تواند در توسعه کتاب و کتاب‌خوانی در کشور نقش بسزایی داشته باشد.
 طرح عیدانه کتاب در 31 استان کشور و با مشارکت 358 کتاب‌فروشی توسط خانه کتاب و با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
با اتمام طرح عیدانه کتاب، آمارهای ارائه شده از پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌های عضو این طرح نشان از فاصله قابل توجه کتاب‌فروشی‌های استان اصفهان از کتاب‌فروشی‌های سایر استان‌ها دارد.
مطابق با این اطلاعات، استان اصفهان با فعالیت 59 کتاب‌فروشی خود توانسته است با نزدیک به 16 هزار خریدار، در صدر استان‌های پرفروش کشور بر اساس تعداد خریدار قرار بگیرد. استان تهران با 86 کتاب‌فروشی و بیش‌تر از 11 هزار خریدار و استان خراسان رضوی با 31 کتاب‌فروشی و بیش از 8800 خریدار، جایگاه‌های دوم و سوم را تا پایان روز بیست و هفتم از این طرح از آن خود کرده‌اند؛ همچنین کتاب‌فروشی‌های مهرگان (اصفهان)، شهر کتاب (خرم‌آباد) و کتاب آبان (مشهد) به ترتیب، پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌ها در طرح عیدانه کتاب هستند؛ "دنیای زبان" در خرم‌آباد نیز در رتبه‌های بالای پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌ها بر اساس خریدار قرار دارد.
آمارهای مخابره‌ شده از سوی خانه کتاب، بیان‌گر بیش از 88 هزار فروش به علاقه‌مندان مطالعه در ایام نوروزی و فروش بیش از 242 هزار نسخه کتاب طی این خرید‌هاست. این در حالی‌ است که از میان 360 کتاب‌فروشی ثبت‌نام کرده در طرح عیدانه کتاب، 315 کتاب‌فروشی توانسته‌اند با ارائه تخفیف 20 درصدی به مشتریان خود، فعالیت خود را ثبت کنند؛ یعنی 46 کتاب‌فروشی،‌ فروش هیچ کتابی را در سامانه سراسری عیدانه کتاب، ثبت نکرده‌اند.
قابل ذکر است که این طرح تا 15 فروردین ماه ادامه دارد و شهروندان می‌باید توجه کنند که همراه داشتن کارت ملی برای خرید ضروری است و کتب درسی شامل این عیدانه نمی‌شوند.

آدرس و مشخصات کتاب‌فروشی‌های طرح "عیدانه کتاب" در لرستان:

نام فروشگاه

مسئول

تلفن

شهر

آدرس

کتاب‌فروشی فردوسی

مهنازمرادی

32220709

پلدختر

پلدختر - خیابان معلم جنوبی- جنب بیمارستان قدیم

کتاب‌فروشی فردوسی

کیانوش مرادی

32227174

پلدختر

پلدختر -کوی بسیجیان - روبروی دانشگاه پیام نور

شهر كتاب

حسام والی‌زاده‌معجزی

33337405

خرم‌آباد

خرم‌آباد خیابان علوی نرسیده به میدان امام جنب بانک پاسارگاد شهر کتاب

دنیای زبان

رضا سلکی

33328035

خرم‌آباد

چهارراه فرهنگ به سمت میدان تختی فروشگاه دنیای زبان

کتاب‌فروشی معلم

حجت‌الله اکبری

43427111

ازنا

میدان فرمانداری-کتابفروشی معلم

سامان

آیت الله دهقانی سامانی

43430787

ازنا

خیابان انقلاب شمالی جنب مطب دکتر پاپی کتابفروشی سامان

پاتوق كتاب

مرتضی نامدارزاده

33222371

خرم‌آباد

خیابان شهید مطهری روبروی بانك صادرات

ستارگان آسمان

علی سیاهپوش

33418815

خرم‌آباد

خیابان علوی نرسیده به میدان امام حسین(ع) روبروی کوچه دانش طبقه همکف دانشگاه امام حسین(ع)

 * قابل ذكر است كد تماس استان لرستان براي تماس از خارج استان  066 مي‌باشد و براي تماس‌هاي درون‌استاني نيازي به گرفتن كد (پيش‌شماره) نيست.

دیدگاه‌ها  

#1 معصومه باقری 1395-01-14 16:59
نامگذاری این کتاب، آنهم از سوی یک نویسنده و مثلا از قشر فرهنگی جامعه امروزی ما ،واقعا دوراز انتظار است .
البته این روزه خیلی ها برای فروش بیشتر چنین اقداماتی انجام میدهند و برای تبلیغات صنفشان دست به کارهایی میزنند که اصلا شایسته نیست نوسنده این کتاب هم فقط بمنظور فروش بیشتر کتابش ،این اسم نامناسب (( بی شعوری ))را بر روی کتابش گذاشته است ،من خود از جمله کسانی هستم که باید بگوییم این کتاب را نمی خوانم.
نقل قول کردن
#2 حامد مقدم 1395-01-14 17:00
به نظرم بی شعوری را فقط بی شعورها باید بخوانند
نقل قول کردن
#3 ندا حافظی 1395-01-14 23:49
کتاب بیشعوری نوشته ی دکتر خاویر کرمنتاست .
---------------------------------------------------

یافته: خواننده گرامی!
شما حدود 30 پیام با یک ip و نامهای مختلف ارسال کردید که بعضا" حاوی توهین بود.
بهتر بود نقطه نظر کارشناسی خود را در قالب یک یادداشت ارسال میکردید تا منتشر کنیم
نقل قول کردن
#4 رضا 1395-01-15 02:57
چرا در کوهدشت کتابفروشی در نظر گرفته نشد؟ مگر مردم کوهدشت کتاب نمی خوانند؟
نقل قول کردن
#5 حافظی 1395-01-15 15:37
---------------------------------------------------
خوب بله دیشب همه فامیل پسر عمه ها و دختر دایی ها و خواهر زاده ها و برادر زادها همه بودند مطلب رو خواندیم و تصمیم گرفیم خانوادگی هر کس نظرش را بگویید . تعداد زیاد بود و دقیقا یادم نیست بعضی از آنها چه نظری دادند . به هر حال نظر هرکس برای خودش محترم است اما اگر به کسی توهین شده صمیمانه از طرف فامیل ،از شما سایت خبری خوب و پرخواننده یافته شما معذرت خواهی می کنم . به بزرگواری خود ببخشید . جوانان گاهی در کنار همدیگر شیطنت هایی میکنند که گاهی اوقات بخشودنی نیست . با تشکر
نقل قول کردن
#6 احمد مومنی 1395-01-16 12:19
[quote name="معصومه باقری"]نامگذاری این کتاب، آنهم از سوی یک نویسنده و مثلا از قشر فرهنگی جامعه امروزی ما ،واقعا دوراز انتظار است .
البته این روزه خیلی ها برای فروش بیشتر چنین اقداماتی انجام میدهند و برای تبلیغات صنفشان دست به کارهایی میزنند که اصلا شایسته نیست نوسنده این کتاب هم فقط بمنظور فروش بیشتر کتابش ،این اسم نامناسب (( بی شعوری ))را بر روی کتابش گذاشته است ،من خود از جمله کسانی هستم که باید بگوییم این کتاب را نمی خوانم.[سلام
/quote]
کاشکی سی ثانیه در مورد کتاب تحقیق می کردید بعد در مورد اون نظر می دادید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا