یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور مدير و كاركنان اداره كل آموزش و پرروش لرستان‌، مراسم توديع و معارفه سرپرست پژوهش و برنامه‌ريزي نيروي انساني اين اداره برگزار شد.

به گزارش يافته، مدير كل آموزش و پرورش لرستان در اين مراسم ضمن تبريك ماه مبارك رمضان‌، اين ماه را فرصتي براي كسب فضائل معنوي و جبران معاصي برشمرد.

"سيدحجت‌الله كلانتري" پذيرفتن مسووليت را فرصتي براي خدمت به ديگران و كسب رضايت الهي دانست و گفت: ارزش مسووليت به فرصتي است كه خداوند در اختيار انسان مي‌گذارد تا بتواند به هم‌نوعان خود خدمت كند.

سرپرست معاونت پژوهش وبرنامه ريزي نيروي انساني در اين مراسم گفت: آموزش و پرورش به عنوان يكي از بزرگ‌ترين نهادها ي اجتماعي است كه گستره آن تمام خانواده‌ها را شامل مي‌شود و منشاء تغييرات عظيم و ارزشمند است كه ابعاد مختلف زندگي فرد و جامعه را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد.

عبدالكريم كشوري افزود: با توجه به چنين نقش بزرگي و نظر به پيچيد‌گي‌هاي حاكم بر فعاليت‌هاي آموزشي و همچنين تحول بنيادين نظام آموزش و پرورش اجرا و عملياتي نمودن چنين نقش خطيري كاملاً وابسته به پژوهش و برنامه‌ريزي دقيق ومنظم است كه به حول و قوه الهي در حوزه معاونت پژوهش استان با تلاش، كوشش و همفكري فرهنگيان در صدد دستيابي و تحقق اين امر مهم هستيم.

در ادامه، ضمن تقدير از خدمات "محمد‌باقر گودرزي" معاون پيشين، "عبدالكريم كشوري" به عنوان سرپرست پژوهش و برنامه‌ريزي نيروي انساني اداره كل آموزش و پرورش استان لرستان منصوب شد.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا