یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل صندوق حمایت از نویسندگان گفت: مهلت ثبت‌نام اصحاب رسانه برای بهره‌مندی از مزایای بیمه‌ تکمیلی تا پایان تیرماه تمدید شد.

به گزارش يافته، "مهدی شجاعی" مدیر عامل صندوق حمایت از نویسندگان اعلام کرد‌: در سال جاری حدود 22 هزار نفر برای بهره‌مندی از مزایای بیمه تکمیلی ثبت نام‌ کرده‌اند.

مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان در ادامه افزود: با توجه به استقبال قابل توجه اصحاب رسانه، مهلت متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام تا پایان تیرماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: طی سال‌های 86، 90 و 91 به ترتیب 5 هزار، 15هزار و 25 هزار نفر از اصحاب رسانه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و هم‌اکنون علی‌رغم کسری بودجه، هیچ‌گونه محدودیتی برای ثبت‌نام به منظور بهره‌مندی از مزایای بیمه تکمیلی برای متقاضیان واجد شرایط وجود ندارد.

شجاعي یادآور شد: مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام شامل کپی کارت ملی بیمه شده اصلی افراد تحت تکفل، کپی صفحه اول دفترچه بیمه شده اصلی افراد تحت تکفل، کپی صفحه اول و دوم بیمه شده اصلی و فیش بانکی به مبلغ 70 هزار تومان می‌شود.

مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان خاطرنشان کرد: از تعرفه حق بیمه فقط 70 هزار تومان را اعضا تقبل می‌کنند و مابقی را صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان تأمین می‌کند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا