یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کتاب 10 جلدي در مجموعه‌ای با عنوان ستارگان رهنما طی مراسمی 18 تیرماه در خرم‌آ‌باد رونمایی شد.

به گزارش يافته، مراسم رونمایی از مجموعه 10 جلدی ستارگان رهنما در رابطه با بیش از 70 سردار شهید استان لرستان طی مراسمی با حضور حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان، مصطفی اسکندری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد سعادتی و فرهاد طهماسبی گردآورندگان این مجموعه کتب در محل اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رونمایی شد.

از مجموع این 10 عنوان کتاب 5 جلد آن توسط بنیاد سعادتی و 5 جلد دیگر آن‌را فرهاد طهماسبی گردآوری کرده است که در قالب 5 هزار جلد در 2 عنوان 500 جلدی با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان توسط انتشارات اردی‌بهشت جانان به چاپ رسیده است.

مجموعه کتاب‌های ستارگان رهنما تلفیقی از زندگی‌نامه، عکس، وصیت‌نامه و خاطرات شهدا است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در مراسم رونمایی از کتاب 10 جلدی «ستارگان راهنما» گفت: امیدواریم که این اثر بتواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده موثر واقع شود.

مصطفی اسکندری بيان داشت: تا به حال 51 عنوان کتاب با موضوع شهدا و ایثار و شهادت در استان لرستان به چاپ رسیده است که در کنار این آثار تا کنون 42 پایان‌نامه دانشجویی و اثر پژوهشی تحقیقی نیز در این حوزه منتشر کرده‌ایم.

فرهاد طهماسبی از گردآورندگان کتاب 10 جلدی «ستارگان راهنما» نیز در آیین رونمایی از این کتاب نیز بیان داشت: یکی از اقدامات ارزنده و بی‌نظیر دولت دهم اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار فرهنگی برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی در لرستان بود که این اثر از طریق اختصاص اعتبارات ارتقای شاخص‌های فرهنگی به نتیجه رسید.

وی از شهدا به عنوان بهترین الگوهای فرهنگی و نمونه‌های عینی سبک زندگی اسلامی یاد کرد و افزود: امروز نیز نظام به از خودگذشتگی و ایثار نیاز دارد و برای ادامه این مسیر نیاز به نشر معارف شهدا هستیم.

دیدگاه‌ها  

#1 اسماعیل 1392-04-20 08:33
از خبرتون متشکریم...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا