یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون وزير و رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور گفت: به هر نيرويي كه در مدارس آموزش و پرورش استثنايي فعاليت مي‌كند 106 هزار تومان سختي كار تعلق مي‌گيرد.

 

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش استثنايي كشور، "نامدار عبداللهيان" در كارگروه روساي آموزش و پرورش مناطق كشور با اشاره به اين كه براي هر 4 دانش‌آموز يك نيرو اختصاص مي‌يابد‌، افزود: سنوات ارفاقي كاركنان استثنايي در دولت تصويب و اجرايي شده است و سختي شرايط كار مجوزهاي لازم از مبادي ذي‌ربط اخذ و تا پايان تيرماه اجرايي خواهد شد.

معاون وزير آموزش وپرورش گفت: با احتساب مبالغ قبلي براي هر نيرويي كه در مدارس استثنايي فعاليت مي‌كند 106 هزار تومان سختي كار تعلق مي‌گيرد.

عبداللهيان با تاكيد بر اين كه هوشمندسازي مدارس را باقوت پي‌گيري مي‌كنيم، خاطرنشان كرد: دو اردوگاه در مشهد مقدس و تهران براي سازمان استثنايي كشور در نظر گرفته شده و اخيراً سيستم بكفاي دانش‌آموزان ويژه نيز راه‌اندازي شده است.

وي با بيان اين كه سرانه دانش‌آموزان استثنايي 5 برابرشده است و به شرط تخصيص اعتبار پرداخت خواهد شد، ادامه داد : با مساعدت مجلس شوراي اسلامي در سال جاري بودجه سازمان استثنايي 3 ميليارد تومان افزايش يافته است.

عبداللهيان افزود: تمامی کارکنان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی اعم از نیروهای رسمی و پیمانی از فوق‌العاده سختی شرایط کار بهره‌مند می‌شوند که با احتساب مبالغ قبلی ماهانه تا سقف 100 هزار و 600 تومان قابل پرداخت است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه داد: با توجه به تعداد نیروهای انسانی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور قریب 17 هزار نفر از این فوق‌العاده بهره‌مندخواهند شد.

این فوق العاده شرایط سختی کار علاوه بر مبالغی است که در بند 5 ماده 68 قانون خدمات  کشوری برای تمامی کارکنان دولت مصوب شده است و از تاریخ هشتم تيرماه 92 قابل اجرا است.

 

 

ياسر ايماني‌مقدم/ يافته

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا