یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گردهمایی دبیران ستادهای اقامه نماز استان لرستان با موضوع بیست و دومین اجلاس سراسری نماز‌ در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش يافته، در گردهمایی دبیران ستادهای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان لرستان که روز دوشنبه 17 تیرماه در محل سالن نشست‌های ستاد اقامه نماز استان لرستان در خرم‌آ‌باد برگزار شد، دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان ‌با اشاره به میزبانی این استان ‌برای برگزاری اجلاس سراسری نماز گفت: این اجلاس سراسری 13 و 14 شهریورماه با پیام مقام معظم رهبری به میزبانی استان لرستان و در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام "عابدین درویش‌پور" افزود: امسال این استان ‌میزبان بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با شعار «نماز و سبک زندگی» و با محوریت «نماز و سلامت اقتصادی» می‌باشد که این امر همت جدی و مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان را می‌طلبد.

وي بيان داشت: محورهای این اجلاس شامل «نماز و اقتصاد در آیینه قرآن و روایات»،‌ «نماز؛ سلامت و عدالت اقتصادی»، «نماز؛ حماسه سیاسی و اقتصادی»، «نماز؛ بهره‌وری و پیش‌رفت پایدار»، «نماز؛ اقتصاد و معنویت خانواده و نماز و کاهش آسیب‌ها» است.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری اهتمام ویژه‌ای به موضوعات حج و نماز دارند و در این رابطه پیام‌هایی نیزصادر کرده‌اند، بیان کرد: در زمان باقی‌مانده تا اجرای اجلاس نماز باید مسأله نظارت و ارزیابی دستگاه ها معطوف به همکاری‌هایی در جهت پیشبرد اهداف اجلاس باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان در رابطه با ویژگی‌های اجلاس سراسری نماز خاطرنشان کرد: جایگاه ویژه و والای نماز بر کسی پوشیده نیست از طرفی دینی که از جانب مردم با اخلاص و متدین و شهیدپرور خرم‌آ‌باد بر گردن ماست و همچنین پیام مقام معظم رهبری نیز مزید بر علت شد که این اجلاس به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حجت‌الاسلام درویش‌پور عنوان کرد: در کنار این اجلاس نمایشگاهی نیز از محصولات و کارکردهای دستگاه‌ها در رابطه با نماز رونمایی می‌شود که امید است رویکرد این اجلاس برکاتی را برای استان لرستان به ارمغان بیاورد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا