یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان از برگزاری اجلاس سراسری نماز با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب و حضور رئیس جمهور منتخب در روزهای 14 و 13 شهریور به میزبانی لرستان خبر داد.

به گزارش يافته، حجت‌الاسلام سيدمحمد طاهری در نشست جایگاه نماز در دانشگاه‌ها که به منظور انجام برنامه‌ریزی های لازم جهت برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی لرستان در محل استانداری برگزار شد بیان داشت: در دیداری که حجت‌الاسلام قرائتی با رئیس جمهور منتخب داشته‌اند ضمن دعوت از ایشان حضور حجت‌الاسلام روحانی در اجلاس سراسری نماز که روزهای 14 و 13 شهریور که به میزبانی لرستان برگزار می‌شود قطعی شده است.

وی افزود: به پیشنهاد حجت‌الاسلام قرائتی اولین شورای ستاد اقامه نماز در دانشگاه‌ها که حدود 5 سال در برگزاری آن وقفه ایجاد شده است با حضور 2 تن از وزرای مرتبط در خرم‌آباد همزمان با اجلاس سراسری نماز برگزار می‌شود.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان بر ضرورت پیش‌بینی برنامه‌های موثر توسط دانشگاه‌های استان هم‌زمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان تاکید کرد و گفت: هم‌زمان با برگزاری این اجلاس نمایشگاه حریم نماز از 11 تا 16 شهریور توسط دانشگاه آزاد خرم‌آباد، کارگاه تخصصی ائمه نماز جماعت در دانشگاه‌های غرب کشور با حضور 250 نفر از ائمه نماز جماعت توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان و کارگاه توانمند‌سازی 2 روزه کانون های قرآن و عترت دانشگاه‌های که در آن دانشجویان با اسرار نماز و شیوه‌های جذب و تبلیغ آشنا می‌شوند توسط دانشگاه لرستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام طاهری بر ضرورت فعال‌سازی و راه‌اندازی ستادهای اقامه نماز در دانشگاه‌های استان را ضروری دانست و ادامه داد: پیشنهاد ما این است که برنامه‌های دانشجویان ورودی جدید دانشگاه‌های استان در مهرماه با محوریت نماز برگزار شوند و در این برنامه‌ها با ارائه بسته‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه‌ها و سخن‌رانی‌‌ها با موضوع نماز از دانشجویان ورودی جدید در یک فضای معنوی استقبال کنیم.

وی به روسای دانشگاه‌ها توصیه کرد که پیش از برگزاری اجلاس نماز در استان نمازخانه‌ها و مساجد دانشگاه‌های خود را مورد به‌سازی قراردهند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان همچنین خواستار راه‌اندازی اتاق‌های فکر با عضویت اساتید دانشگاه با هدف تشویق و ترغیب دانشجویان برای حضور در نماز جماعت شد.

شايان ذکر است که این نشست با حضور معین معاون استاندار لرستان و رؤسای دانشگاه‌های استان و به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان انجام شد.

 

احمد تلوري/ يافته

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا