یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه آزاد خرم‌آباد از ارسال 236 مقاله به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز که 13 و 14 شهریور به میزبانی لرستان برگزار می‌شود، خبر داد.

به گزارش يافته، حجت‌الاسلام "قاسم متقی‌نیا" در نشست جایگاه نماز در دانشگاه‌ها که به منظور انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی لرستان در محل استانداری برگزار شد، بیان داشت: 236 مقاله از طریق پایگاه مجازی به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز در لرستان ارسال شده است و تا کنون 181 مقاله ارسالی در فرآیند داوری قرار گرفته‌اند که داوری تعدادی از آنها انجام شده است.

وی با بیان این که داوری مقالات در یک فرآیند 3 مرحله‌ای توسط 45 نفر از اساتید دانشگاه‌های لرستان انجام می‌شود، افزود: محور مقالات اجلاس سراسری نماز به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که دانش‌آموزان هم می‌توانند مقاله ارائه دهند.

مسوول کمیته علمی اجلاس سراسری نماز در لرستان گفت: تقاضای ما از مسوولان دانشگاه‌های استان این است که بخش‌های پژوهشی دانشگاه‌ها را برای ارائه مقاله به اجلاس سراسری نماز فعال کنند.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا ادامه داد: یکی از سرمایه‌های بزرگ در میزبانی اجلاس سراسری نماز عملیاتی کردن پیام‌های رهبر معظم انقلاب به دیگر اجلاس‌های نماز در سال‌های گذشته است.

وی با بیان این که یکی از ویژگی‌های مثبت دانشگاه آزاد دارا بودن رتبه اول ساخت مسجد در بین دیگر دانشگاه‌هاست، بیان داشت: با این حال با وضعیت ایده‌آل فاصله داریم.

 

احمد تلوري/ يافته

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا