یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان ضمن تاکید بر مشارکت فعال دستگاه‌های اجرایی در  طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، گفت: مشارکت فعال و همراهی مطلوب و موثر در زمینه انجام کارهای فرهنگی و اعتقادی به واسطه تقویت باورهای اعتقادی و ارزش‌های دینی جامعه، امری مهم و ضروری است.

به گزارش يافته، حبیب‌الله دهمرده در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز استان لرستان، افزود: دراین میان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عنوان نهادهای مسوول و متولی در عرصه فرهنگی، وظیفه ای مهم و رسالتی خطیر بر عهده دارند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در سال جاری به میزبانی استان لرستان‌، اظهار داشت: برگزاری این اجلاس در لرستان، فرصتی مغتنم و موهبتی الهی برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه و زمینه‌سازی برای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با این فریضه الهی و تقویت اعتقادات مذهبی و باورهای دینی مردم خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: برگزاری این اجلاس به عنوان یک حرکت ارزشی در حوزه فرهنگی، باید به عنوان یکی از دغدغه های جدی مسوولان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و همچنین مراکز فرهنگی استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

دهمرده گفت: همراهی و همکاری دانشگاههای استان لرستان در زمینه برگزاری این اجلاس و تامین نیازها و امکانات لازم و فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجلاس در لرستان، بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به این که خدمت در راستای توسعه و تقویت ارزش‌های الهی موجب تقرب و نزدیکی بیش‌تر انسان به خداوند خواهد شد، افزود: همکاری و مشارکت در انجام چنین کار بزرگ و ارزشمندی باید به میدانی رقابتی برای کار و تلاش بیشتر مسوولان و دستگاه‌های فرهنگی در جهت جلب رضای خداوند تبدیل شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: افرادی که توفیق همکاری و مشارکت در اجرای چنین برنامه‌هایی را نداشته باشند به طور یقین نیازمند بازنگری در رفتار و کردار خویش هستند.

وی تاکید کرد: برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان لرستان باید به نحوی باشکوه و متناسب با شان و منزلت این فریضه واجب الهی باشد که به عنوان یک الگو و مدل نمونه مورد استفاده و توجه همه استان‌های کشور قرار گیرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه کار و تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاس را توفیقی الهی می‌دانیم، تصریح کرد: استانداری لرستان از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هر چه باشکوهتر این اجلاس و اثربخشی بیش‌تر و بهتر آن در سطح جامعه، استفاده خواهد کرد.

به گفته وی، این مهم به عنوان یک شیوه و برنامه کلی باید در دستور کار تمامی دستگاه‌های اجرایی استان لرستان در راستای همراهی و همکاری کامل و مطلوب با ستاد برگزاری اجلاس نماز استان قرار گیرد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا