یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر اجرایی همایش کله‌باد از ارسال 50 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش يافته به نقل از لور، امین آزادبخت در اين خصوص گفت: با توجه به تماس‌های مکرر پژوهشگران و اساتید با دبیرخانه همایش مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقالات، این مهلت تا 15 تیرماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: پس از پایان مهلت ارسال، مقالات در اختیار هیأت داوران قرار خواهند گرفت و پس از 10 روز، نتایج داوری در پایگاه اطلاع‌رسانی همایش درج خواهد شد.

مدیر اداره فعالیت‌های ادبی و هنری جهاد دانشگاهی واحد لرستان با اشاره به زمان برگزاری این همایش افزود: به حول و قوه الهی این همایش پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که تا کنون 50 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده‌، خاطرنشان کرد: مقالات برگزیده همایش در پایگاه اطلاع‌رسانی علمی جهاد دانشگاهی SID نمایه خواهد شد.

آزادبخت با اشاره به محورهای این همایش اظهار کرد: نقش ادبیات بومی در اتحاد و وحدت جامعه، بررسی علل گریز از زبان قومی در لرستان، نقش ادبیات بومی لرستان در غنای فرهنگی ایران، آسیب شناسی و شناخت چالش‌های ادبیات بومی در لرستان، تجلی ولایت اهل بیت(ع) در ادبیات بومی لرستان، ادبیات مقاومت در لرستان، ادبیات فولکولوریک و نقش آن در فرهنگ لرستان، نقش قصه‌ها و متل‌ها در شخصیت‌پذیری و شخصیت‌سازی مردم لرستان و راه‌های حفظ و احیاء زبان و ادبیات بومی در لرستان از محورهای این همایش هستند.

وي در ادامه بيان داشت: اهل قلم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، اصفهان، مرکزی، لرستان، ایلام، کرمانشاه و دیگر استان‌های لرنشین می‌توانند آثار خود را با این همایش ارسال کنند.

آزادبخت در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی kallahbad.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 06613217477 تماس بگیرند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا