یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس اداره پيش‌گيري از رفتارهاي پرخطر وزارت آموزش و پرورش لرستان گفت: 4  طرح مراقبتي در حوزه پيشگيري و سلامت در مدارس اجرا مي‌شود.

به گزارش يافته، سيده مريم رحيمي در جلسه كميته پيش‌گيري در برابر آسيب‌هاي اجتماعي آموزش و پرورش استان، مهم‌ترين برنامه اين حوزه را توجه ويژه به دانش‌آموزان در برابر آسيب‌هاي اجتماعي برشمرد و افزود: 4 طرح اجتماع‌محور در مدارس مقطع متوسطه، طرح مدارس مراقبت از خود در مقطع ابتدايي، طرح مدارس مقابله‌اي در مقطع راهنمايي و طرح مدارس مراقب در سال تحصيلي جديد با تمام توان اجرا مي‌شود.

مدير كل آموزش و پرورش استان نيز پيش‌گيري از آسيب‌هاي اجتماعي را موضوعي بسيار مهم و از برنامه‌هاي اولويتي دستگاه تعليم و تربيت برشمرد و گفت: همه اهداف ما بر رشد و تعالي علمي و پرورشي و اعتقادي دانش‌آموزان استوار است.

سيدحجت‌الله كلانتري بر تعامل بيش‌تر كارشناسان و نخبگان استان با حوزه معاونت تربيت‌بدني و سلامت آموزش و پرورش استان تاكيد كرد و افزود: ورزش يكي از راه‌كارهاي مقابله با آسيب‌ها و خطرات پيش روي دانش‌آموزان است كه در اين راستا مسابقات ورزشي آموزش و پرورش با شركت 7 هزار دانش‌آموز در استان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا