یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از انجام عملیات ضربتي شبانه پلیس به مخفی‌گاه مجرمان تحت تعقیب خبر داد.
به گزارش مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي لرستان، سرهنگ حسین نجفی گفت: برابر احکام صادره از مراجع قضایی مبنی بر این که تعدادی از افرادي که تحت عناوین مختلف به عنوان مجرم شناخته شده‌ و به نحوی از چنگال عدالت فراری هستند، پس از وصول احکام از سوی دستگاه قضایی‌، جلسه‌ای تخصصی با حضور روئسای کلانتری‌ها‌، پاسگاه‌ها‌، پلیس‌های تخصصی اعم از اطلاعات و امنیت عمومی‌، آگاهی و مبارزه با مواد مخدر در خصوص چگونگی شناسایی محل اختفاء مجرمان برگزار گردید.
وي افزود‌: در این راستا عوامل انتظامی شهرستان پس از 4 شبانه روز کار اطلاعاتی و رصد دقیق‌، موفق به شناسایی محل اختفا  31 نفر از مجرمان تحت تعقیب شدند که پس از تحت نظر گرفتن آن‌ها، در عملیات‌‌هاي از پیش طراحی شده و با استفاده از تمام توان با موفقيت به اجرا درآمد.
نجفي بیان داشت: در این طرح که به صورت گسترده و شبانه، برنامه‌ریزی و عملیاتی شده بود، مامورین به مخفی‌گاه مجرمان تحت تعقیب یورش برده و در نهایت 31 نفر از آنان را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با همكاري مردم اجازه نخواهیم داد مجرمين آسایش داشته باشند و با اشرافیت اطلاعاتی که در سطح استان و شهرستان موجود است‌، با تمام قدرت همچون صاعقه بر سر مجرمان فرود خواهیم آمد. 

یورش شبانه پلیس خرم‌آباد به محل اختفاء مجرمان تحت تعقیب/ دستگيري 2 مالخر 


انهدام  باند سارقان محتویات خودرو در خرم‌آباد 
فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد از انهدام باند سارقان محتویات خودرو  و دستگيري يك سارق و 2 نفر مالخر  و كشف 40 فقره  سرقت محتویات خودرو  خبر داد.
سرهنگ حسين نجفي گفت: در پي وقوع برخي سرقت محتويات خودرو در سطح شهر خرم‌آباد و در راستاي مبارزه قاطع با سرقت و  همچنين افزايش رضايت عموم‌، عوامل پليس آگاهي اين شهرستان با تشكيل گروه‌هاي ويژه‌اي از پرسنل مجرب اقدام به انجام كار اطلاعاتي به منظور شناسايي سارق يا سارقان کردند.
وي افزود: عوامل با استفاده از رصد دقيق جرائم و همچنين استفاده از گشت‌هاي پنهان‌، موفق به شناسايي يك سارق در يكي از مناطق شهر خرم‌آباد شدند كه بلافاصله مامورين پس از هماهنگي با دستگاه قضايي، طي يك عمليات ضربتي فرد سارق را دستگير و به مقر انتظامي انتقال دادند.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد بيان داشت: پس از انجام بازجويي‌هاي فني و استفاده از شگرد‌هاي خاص پليسي‌، اين فرد به 40 فقره سرقت محتویات خودرو  اعتراف نمود.
نجفي در ادامه عنوان داشت‌: پس از اعتراف سارق به سرقت از خودروها‌، معترف گرديد اموال مسروقه را به 2 نفر مالخر  فروخته كه پس از شناسايي، مالخران نيز توسط مامورين دستگير و ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه خود مقاديري از اموال مسروقه به ارزش بيش از  300 ميليون ريال كشف و ضبط  گرديد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 reza.sh 1393-12-06 09:11
با سلام به یافته و یافته نشینان
با سپاس فراوان از سبزجامگان عزیز.
ایشالله قوه ی محترم قضاییه جوری این افراد رو تنبیه کنه که دوباره به این کارها دست نزنند و شاهد امنیت بیشتر جامعه باشیم.
نقل قول کردن
#2 همشهري 1393-12-06 13:33
سلام . در سايت يافته خواندم در كوچه اراسته سارقي سريالي مثل محله قاضي اباد وجود دارد . سارق محله ما در قاضي اباد پيدا شد . شما هم اگه ميخواهيد مطلع شويد سارق محله تان پيدا شده به اين شماره كه فكر كنم دفتر رئيس پليس خرم اباد باشه زنگ بزنيد تا بهتون بگن 330207063
نقل قول کردن
#3 reza.sh 1393-12-07 13:25
همشهری نازنین
من ساکن کوچه ی اراسته دوم که سرقت رخ داده نیستم. مهمان بودم مالباختگان را دیدم و خبردار شدم.
ایشالله سارق اونجا هم پیدا میشه.
مهم بعد از دستگیری سارقین توسط نیروی محترم انتظامیه.
به نظر میرسه قوانین جزایی ما بازدارندگی لازم رو ندارند که با این حجم دستگیری باز هم شاهد این هم سرقت و ناامنی هستیم.
با سپاس از یافته
____________________
يافته: سلام و سپاس
اتفاقا ديروز كه براي كسب توضيحاتي تكميلي در مورد يك خبر با مسوولان انتظامي خرم‌آباد تماس گرفتيم فرمودند كه سارق كوچه‌هاي آراسته هم دستگير شده است و مردم مي‌توانند مراجعه كرده و شكايات خود را در اين زمينه مطرح كنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا