یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان و دستگيري اعضاي باند 4 نفر سوداگر مرگ 122 كيلو و 300 گرم ترياك كشف شد.
به گزارش يافته، فرمانده انتظامي لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در راستاي مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر ماموران پليس مواد مخدر استان موفق شدند در عملياتي غافل‌گيرانه دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را توقيف كنند.
سردار محمد قنبري با بيان اين كه در اين عمليات 2 دستگاه پژو پارس و سمند در محور آزاد‌راه "پل‌زال– خرم‌آباد" توقيف و 122 كيلو و 300 گرم ترياك كشف شد، تصريح كرد: قاچاقچيان اين مقدار مواد مخدر را در خودرو سمند به شكل ماهرانه‌اي جاسازي كرده بودند كه با هوشمندي ماموران پليس شناسايي و كشف شد.
قنبري با اشاره به اين كه محموله‌ي مكشوفه از استان‌هاي جنوبي و شرقي كشور به لرستان بارگيري شده بود افزود: در اين عمليات 4 سوداگر مرگ دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.
اين مقام ارشد انتظامي در ادامه خاطر نشان كرد‌: در عملياتي ديگر ماموران پليس شهرستان كوهدشت‌، در محور كوهدشت‌- خرم‌آباد موفق شدند با توقيف 4 دستگاه خودروي سواري 6 سوداگر مرگ را دستگير و مقدار 12 كيلو 500 گرم مواد صنعتي شيشه را كشف و ضبط كنند.
وي با اشاره به اين كه از اول امسال تا كنون 2 تن و 300 گرم انواع مواد مخدر در استان كشف شده است‌، تصريح كرد‌: در اين مدت 52 باند توزيع كننده مواد مخدر متلاشي‌، 341 سوداگر مرگ دستگير و يك هزار و 98 عمليات پاكسازي نقاط آلوده و جرم‌خيز انجام شده است‌.
فرمانده انتظامي استان ضمن قدرداني از همکاري خوب دستگاه قضائي با اين فرماندهي از مردم فهيم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه، توزيع و حمل مواد مخدر در اسرع وقت از طريق تلفن 110 اطلاع تا در کم‌ترين زمان ممکن نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
توقيف دو خودروي حامل مواد مخدر توسط پليس لرستان
توقيف دو خودروي حامل مواد مخدر توسط پليس لرستان

دستگيري جاعلان قبض ترخيص خودرو در دلفان دستگيري جاعلان قبض ترخيص خودرو در دلفان
فرمانده انتظامي شهرستان دلفان از دستگيري دو جاعل برگ ترخيص خودرو در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ علي‌نجات کرمي افزود: ماموران پليس آگاهي بروجرد در پي اعلام مسوولان پارکينگ اين شهرستان مبني بر نداشتن اصالت يک فقره قبض آزادي خودرو‌، بلافاصله تحقيقات را شروع كردند.
کرمي در ادامه بيان داشت: در اين رابطه دو جاعل که اقدام به صدور جعل قبض ترخيص خودرو و مهر يگان‌هاي انتظامي كرده بودند در عمليتي ضربتي دستگير شدند.
وي اظهار داشت: متهمان با اعتراف به جرم خود تحويل مراجع قضايي شدند.
 
كشف 17 هزار ليتر گازوييل قاچاق در خرم‌آباد
فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد از كشف 17 هزار ليتر گازوييل قاچاق در يك واحد مرغ‌داري خبر داد.
سرهنگ حسين نجفـي اظهار داشت‌: پس از دريافت اخبار و اطلاعاتي مبني بر اين كه شخصي در يك واحد مرغ‌داري در حومه شهر ، اقدام به دپـو سوخت به صورت قاچاق نموده‌، بلافاصله اكيپي جهت بررسي موضوع و انجام تحقيقات در محل حاضر شدند و پس از بررسي لازم‌، موضوع صحت داشته است. 
وي در ادامه بيان داشت‌: مامورين پس از هماهنگي با دستگاه قضايي واحد مرغ‌داري را مورد بازرسي و در نهايت مقدار 17 هزار ليتر گازوئيل قاچاق كشف و ضبط‌، متهم دستگير و ضمن تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي گرديد.
اين مقام مسوول در ادامه اظهار داشت‌: به فضل خداوند متعال و هوشياري و تيزبيني مامورين انتظامي شهرستان خرم‌آباد هيچ‌گونه فعاليت مجرمانه و غير‌قانوني از ديد ما مخفي نيست و با  اشرافيت اطلاعاتي بر حوزه استحفاظي مجرمان و قانون‌شكنان را قاطعانه و مقتدرانه دستگير و تحويل مراجع قضايي خواهيم داد.
 
غارتگران منابع ملي در دام پليس خرم‌آباد
فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد از کشف مقدار زيادي زغال سنگ و زغال چوب توسط پليس اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسين نجفي  بيان داشت: در راستاي مبارزه با غارتگران و قاچاقچيان منابع ملي‌، مامورين در سال جاري با استفاده از گشت‌هاي پنهان و آشكار در محورهاي مواصلاتي شهرستان خرم‌آباد موفق به توقيف 32 دستگاه انواع خودرو و كشف مقدار   85 تن زغال سنگ(‌قير طبيعي‌) و 2871 كيلوگرم زغال چوب گرديدند.
وي در ادامه اظهار داشت‌: خودروها و محموله هاي قاچاق توقيفي به همراه افراد قاچاقچي و غارتگر منابع ملي تحويل مراجع ذي‌صلاح و قضايي گرديدند.
اين مقام مسوول در پايان عنوان داشت‌: در راستاي وظايف ذاتي پليس به عنوان حافظين منافع ملي و مردم با قاچاقچيان و غارتگران منابع ملي و محيط زيست كه موجبات تخريب طبيعت و جنگل‌ها و ... مي‌گردند با شدت و قوت برخورد مي‌كند.   
 
برگزاري همايش نخبگان علمي بسيج در لرستان
همايش علمي نخبگان بسيج لرستان با مشاركت دفتر تحقيقات كاربردي فرماندهي انتظامي با موضوع نقش نخبگان علمي بسيج در اقتصاد دانش‌بنيان با نگاه به ظرفيت اقشار دانشور در استان برگزار شد.
به مناسبت گرامي‌داشت هفته بسيج همايش نقش نخبگان علمي بسيج در اقتصاد دانش‌بنيان با نگاه به ظرفيت اقشار دانشور استان لرستان با حضور سرپرست دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي‌، مسوولان ادارات‌، سازمان‌ها و دستگاه‌هاي علمي استان به ميزباني سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري در محل سالن کنفرانس شهيد رحيمي شهرستان خرم‌آباد برگزار شد‌.
در اين همايش به همکاري متقابل علمي و پژوهشي با دانشگاه‌ها و موسسات علمي با ناجا و به روز شدن اطلاعات و تجار علمي‌، پژوهشي و بهبود کيفيت انجام ماموريت و افزايش راندمان و رشد و پويايي فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي نهادها و سازمان‌هاي علمي پرداخته شد.
 
برگزاري همايش نخبگان علمي بسيج در لرستان

720 هزار نخ سيگار قاچاق در دو خودرو
فرمانده انتظامي بروجرد لرستان از دستگيري 4 متخلف و کشف 720 هزار نخ سيگارخارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد‌.
سرهنگ علي‌رضا دليري گفت‌: در پي اطلاعاتي مبني بر اين كه 4 نفر با دو دستگاه سمند و پژو قصد جابه‌جايي محموله سيگار قاچاق از خوزستان به بروجرد را دارند‌، پي‌گيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت‌.
وي افزود: ماموران پليس آگاهي و مواد مخدر با اجراي ايست و بازرسي در محور "خرم‌آباد- بروجرد" هر 2 خودرو را مشاهده و با تعقيب و گريز آن‌ها را توقيف كردند.
اين مقام انتظامي خاطر‌نشان کرد: در بازرسي از 2 خودرو 720 هزار نخ سيگارخارجي قاچاق کشف و هر 4 متهم دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.
 
منبع: معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا