یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر خرم‌آباد با محوریت دستگیری افراد خرده‌فروش و توزیع کننده مواد مخدر‌، مزاحمین خیابانی و جمع‌آوری افراد معتاد خبر داد.
به گزارش اطلاع‌رساني نيروي انتظامي خرم‌آباد، سرهنگ‌دوم محمد ملکشاهی با بيان این خبر افزود: در پی درخواست‌های متعدد و مکرر مردم خرم‌آباد مبنی بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی‌، مجموعه انتظامی شهرستان خرم‌آباد در راستای وظایف مبيني بر ایجاد و تامین نظم و امنیت و نيز اجابت تقاضاي مردم، اقدام به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نمود.
وي در ادامه بیان داشت‌: در این طرح که سپیده‌دم روزهاي اخير با حضور کلیه یگان‌های عملیاتی و پلیس‌ها‌ی تخصصی اعم از کلانتری‌ها‌، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی‌، پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس آگاهی شهرستان به اجرا در‌آمد، ضمن شناسایی قبلی و اشرافیت اطلاعاتی کامل بر حوزه استحفاظی، با اجراي عملیات منسجم و از پیش طراحی شده طرح‌ها به مرحله اجرا در‌آمد.
ملكشاهي در ادامه اظهار داشت‌: نتیجه طرح دستگیری 2 نفر از توزیع کنندگان و خرده‌فروشان موادر مخدر و کشف مقادیری انواع مواد مخدر، دستگیری چند نفر از افراد‌ی که به نحوی برای مردم ایجاد مزاحمت می‌نمودند‌، توقیف 14 دستگاه موتورسیکلت بود.
 هشدار پليس خرم‌آباد: خواب مجرمان را آشفته مي‌كنيم + عكس‌ها
وي افزود: همچنين 8 دستگاه خودرو که موجبات آلودگی صوتی و یا با حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت مرتکب اعمال خلاف قانون می‌شدند توقیف و روانه پارکینگ شدند و 26 نفر از معتادان ولگرد در سطح معابر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به منظور ترک اعتیاد و بازپروری گردیدند.
این مقام مسوول در ادامه بیان کرد‌: پلیس به عنوان نیروی خدمت‌گزار و مجری قانون ضمن رفعت اسلامی با مردم‌، در مقابل  هر گونه اعمال خلاف قانون و هنجار‌شکنی و همچنین افرادی که بخواهند مخل نظم و امنیت مردم شوند با اقتدار ایستاده و اجازه عرض اندام به افراد مجرم و قانون‌شکن نخواهد داد و خواب‌شان را آشفته مي‌كند.
 هشدار پليس خرم‌آباد: خواب مجرمان را آشفته مي‌كنيم + عكس‌ها
 
 هشدار پليس خرم‌آباد: خواب مجرمان را آشفته مي‌كنيم + عكس‌ها
 

طـرح زمستانه در محورهاي مواصلاتي خرم آباد اجرایی شد

جانشين فرماندهي  انتظامي شهرستان خرم‌آباد در ادامه از اجراي طرح زمستانه در محورهاي مواصلاتي خبر داد.

ملكشاهي اظهار داشت: با توجه به شروع فصل سرما و اين كه جاده‌هاي لرستان به عنوان جاده‌هاي مواصلاتي و ترانزيتي مركز و جنوب كشور است، لذا نيازمند پيش‌بيني‌هاي لازم در ارائه خدمت مطلوب به هم‌وطنان با توجه به شروع فصل سرما مي‌باشد.

وي در ادامه بيان داشت‌: قبل از اجراي طرح جلسه‌اي با حضور فرماندهان‌، معاونين و مديران و روئساي كلانتري و پاسگاه‌هاي انتظامي شهرستان خرم‌آباد با مجموعه اداره كل راه و شهرسازي استان در محل سالن جلسات اداره كل راه و شهرسازي استان برگزار كه ضمن بررسي مشكلات و موانع پيش رو، مصوباتي جهت ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان مصوب گرديد.

ملكشاهي با بيان اين كه در اين جلسه مهندس بزرگ‌زاده معاون توسعه راه‌هاي استان به همراه ساير معاونين اداره كل راه و مسكن شهرسازي  استان و مهندس براتي مدير راه و شهرسازي شهرستان خرم‌آباد حضور داشتند گفت: مسوولان راه و شهرسازي ضمن تقدير و تشكر از عملكرد مجموعه انتظامي شهرستان خرم‌آباد در بحث همكاري با عوامل راه‌داري و همچنين جلوگيري از ساخت و سازهاي غير‌مجاز در حريم راه‌ها، خواستار تداوم همكاري شدند.

اين مقام مسئول افزود: نيروي انتظامي با كليه ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌ها كه به نحوي به مردم خدمات ارائه نمايند تعامل داشته و خود را خادم و خدمتگذار مردم مي‌داند.

طـرح زمستانه در محورهاي مواصلاتي خرم آباد اجرایی شد


 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا