یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرهنگ خدارحم ذلقي فرمانده انتظامي اليگودرزماموران ايست بازرسي "خمه" شهرستان اليگودرز در بازرسي از كوله‌پشتي مسافر يك دستگاه اتوبوس 3 كيلو ترياك كشف كردند.
به گزارش معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان، فرمانده انتظامي اليگودرز با اعلام اين خبر گفت: ماموران ايست بازرسي خمه اين شهرستان هنگام كنترل محورهاي ورودي اليگودرز يك دستگاه اتوبوس كه از مسير اصفهان به كرمانشاه در حركت بود را توقيف كردند.
سرهنگ خدارحم ذلقي ادامه داد: در بازرسي انجام شده از وسايل همراه يكي از مسافران اين اتوبوس، سه كيلو گرم ترياك كشف و ضبط شد.
وي تصريح كرد: متهم همراه ترياك مكشوفه تحويل مراجع قضائي شد.
 
20 کيلو ترياک داخل ركاب 405
فرمانده انتظامي بروجرد لرستان از دستگيري دو سوداگر مرگ و کشف 20 کيلو گرم ترياک در اين شهرستان خبر داد‌.
سرهنگ علي‌رضا دليري فرمانده انتظامي بروجردسرهنگ علي‌رضادليري گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در پي اخبار رسيده مبني بر جابه‌جايي مقاديري مواد مخدر توسط دو قاچاقچي با يك دستگاه پژو 405 از بندر عباس به بروجرد ، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.
وي افزود: ماموران با اكيب ويژه در ورودي بروجرد مستقر و با مشاهده خودرو 405 آن را توقيف و دو سوداگر مرگ را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي بروجرد تصريح کرد: در بازرسي از 405 مقدار 20 کيلو گرم ترياک که به طرز ماهرانه‌اي در داخل رکاب‌هاي دو طرف خودرو و سپر عقب آن جاسازي شده بود کشف شد.
دليري با اشاره به اين كه دو قاچاقچي همراه خودرو و مواد مكشوفه تحويل مراجع قضايي شدند‌، گفت‌: با بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد يکي از متهمان داراي سابقه آدم‌ربايي و تحت تعقيب مي‌باشد.
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا