یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبير فيزيك دبيرستان حافظي بروجرد، بر اثر اصابت ضربه چاقوي يكي از دانش‌آموزان جان باخت!
به گزارش يافته، حدود ساعت 11 صبح روز شنبه يكم آذرماه مرحوم "محسن خشخاشي" دبير فيزيك مرحوم محسن خشخاشي دبير فيزيك دبيرستان حافظي بروجرددبيرستان حافظي بروجرد واقع در خيابان 45 متري بسيج، بر اثر اصابت ضربه چاقوي "محمد- ك" يكي از دانش‌آموزان پايه اول اين دبيرستان به شاه‌رگ گردنش، به بيمارستان شهيد چمران بروجرد منتقل شد.
به دنبال وخيم شدن حال وي بر اثر خون‌ريزي زياد، به بخش ccu بيمارستان منتقل شد و جراحي لازم روي وي صورت پذيرفت، اما متاسفانه حدود ساعت 20 شب فوت كرد.
دانش‌آموز ضارب نيز از صبح امروز متواري شده و مطابق اظهارات خانواده‌اش دارای مشکلات روحی و روانی بوده اما این ادعا هنوز تأیید نشده است.
پلیس بروجرد و استان چند گروه ويژه را مأمور پيدا كردن دانش‌‌آموز قاتل كه 15 سال دارد نموده و شماری از دانش‌آموزان حاضر در کلاس که شاهد این حادثه بوده‌اند را نيز احضار کرده است.
همچنين پدر و پدربزرگ دانش‌آموزان قاتل هم‌اكنون بازدداشت و تحت نظارت پليس هستند تا در مورد محل اختفاي احتمالي وي، توضيحات لازم را ارايه نمايند.
مرحوم خشخاشي 42 سال داشت و داراي يك پسر 10 ساله و يك دختر 3 ساله مي‌باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری نگران شهر خرم 1393-09-02 15:51
واقعا تاسف باید خورد برای این چنین والدینی که اینجور جانوری را پس اندا خته اند وای بر ما که معلمین تا حالا دغدغه معیشت داشتند حالا باید دغدغه امنیت جانی نیز داشته باشند.
نقل قول کردن
#2 محمودی 1393-09-02 16:04
وقتی چنین واقعه ای که در شهر ویسیان روستای سبزوار اتفاق افتاد برخورد نمیکنند دیگران هم ..............
نقل قول کردن
#3 محمودی 1393-09-02 17:31
به خاطر انعکاس خبر قتل جوانی که در روستای سبزوار ویسیان اتفاق افتاد تشکر میکنیم خواهشا نسبت به فرجام تحقیق کنيد چون ما فقط به این سایت و پیگیری هایش اعتماد داریم
نقل قول کردن
#4 آگاه 1393-09-02 17:43
آموزش و پرورش ما باد کاشته،الان داره طوفان درو میکنه
وقتی با لوله PVC شلنگ و تسمه پروانه تراکتور بچه های معصوم ابتدایی رو کتک میزنند، بعد اونها با امراض روانی بزرگ میشن وقتی به دوره دبیرستان که رسیدن با عقده حقارت رشد کردن و تبدیل به اشخاص آنتی سوشیال شدن،وگرنه چرا باید یک شخص با خودش چاقو حمل کنه؟ شخصی که به یک نفر حمله میکنه از نظر روحی به مرحله ای رسیده که دیگه چیزی برای از دست دادن نداره! قربانیان کودک ازاری در کشور ما کم نیستند و بزرگسالانی مطمئناً در اطراف ما هستند که میخوان مدیر،ناظم یا معلم دوره ابتدایی یا راهنمایی رو پیدا کنند تا "انتقام" بگیرند.محصولات آموزش و پرورش ما در درجه اول اشخاصی دروغگو،بعد از اون درصد بالایی از بیماران روانی که در دوره مدرسه شکنجه روانی شدند و در درجه بعد یکسری افراد آنتی سوشیال و جانیان قصی القلب و در درجه بعدی جاعلین حرفه ای که برای اولین بار استعدادشون در مدرسه در امضای برگه درس ریاضی شکوفا شد!
مرحوم خشخاشی شخص محترم و خوشرویی بود،این دانش آموز از سالها پیش به این وضعیت دچار شده و دیگه آینده اش تباه شد
نقل قول کردن
#5 نیمه اگاه 1393-09-02 20:28
ایا معلم در ارمان شهر زندگی میکند؟ او هم هزاران مشکل معیشتی دارد و هر ساعت با سی چهل دانش اموز سر وکله میزند که خانواده‌ها از دست یکی دو بچه خود به ستوه میایند. دانش اموزی که با چاقو به مدرسه میاید انتظاری جز این از او نمیرود. بهترین شرایط را هم برای افراد فراهم کنی همیشه عده ای سرکش وجود دارد گرچه میشود با برنامه میزان انها کم شود ولی به صفر نمیرسد. همیشه هم خانواده مقصر نیست. پس بهتره قبول کنیم که شاگرد عملی بسیار زشت انجام داده و ما سعی نکنیم همه را مقصر جلوه دهیم. ولی قانون باید جواب اینها را بدهد تا بعضی عبرت بگییرند و البته نه همه.خدا این معلم ارجمند و تلاشگر را رحمت کند
نقل قول کردن
#6 شهروند 1393-09-02 22:41
باسلام ما می بایست ریشه این ناهنجاریها را بیدا کنیم وقتی کسانی که ادعای ورود به بعضی از مناصب دارند در روز روشن در جلوی مسجد قمه کشی و جوان بسیجی را مضروب و مردم می بینند هیچکس کاری با انان ندارد و متاسفانه همین افراد با فیگور در ایام محرم در کنار اشخاص موجه سینه را جلو و حتی فمه از زیر بیرهن انان نمایان است از یک بچه ۱۵ ساله که شاید الگویش امثال این افراد باشد چه انتظاری میرود در یک حادثه هم خانواده مفصر است هم جامعه .
نقل قول کردن
#7 امیر رضاپناه 1393-09-04 09:37
سلام
خبر تاسف آوری بود.
تسلیت عرض می کنم به خانواده ایشان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا