یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي شهرستان دورود لرستان از دستگيري كلاه‌بردار حرفه اي كه با معرفي خود به عنوان مامور بيمه دولت در حوالي بانك‌ها از سال‌خوردگان كلاه‌برداري مي‌كرد خبر داد.
به گزارش معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان، سرهنگ هدايت‌الله حسنوند در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي مراجعه چند سالمند به اين فرماندهي و اعلام اين كه فردي كه خود را مامور بيمه دولت معرفي كرده به بهانه‌ي پرداخت معوقات بيمه و حقوق مبالغي از آنان دريافت كرده است‌، موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.
وي افزود‌: ماموران آگاهي و كلانتري 11 اين فرماندهي با تحقيقات گسترده كلاه‌بردار را در سطح شهر دورود شناسايي و دستگير كرديد.
اين مقام انتظامي در ادامه بيان كرد: فرد دستگير شده ابتدا منكر جرم خود شد اما با مدارك و ادله‌ي پليس و شناسايي توسط مال‌باختگان سرانجام لب به اعتراف گشود و مبلغ 300 ميليون ريال كلاه‌برداري از وي كشف شد.
حسنوند با بيان اين كه تا كنون 10 مال‌باخته شناسايي شده‌اند به مردم توصيه كرد: از پرداخت وجه نقد به افراد سودجو و كلاه‌بردار پرهيز كنند.
اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در كوهدشت
فرمانده انتظامي كوهدشت لرستان از دستگيري 22 معتاد پر خطر در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدصادق رستمي‌مرادي در اين رابطه گفت‌: ماموران انتظامي با همكاري پليس تخصصي اين شهرستان طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در كوهدشت به مرحله اجرا گذاشتند.
وي افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي اماکن آلوده تعداد 22 معتاد خياباني و پر خطر كه باعث خدشه‌دار كردن چهره شهر شده بودند را جمع‌آوري و به كمپ‌هاي بازپروري تحويل دادند.
 كلاه‌برداري از سال‌خوردگان دورودي در پوشش مامور بيمه/ طرح ارتقا امنيت در كوهدشت
 
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا