یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

يك‌شنبه 23 شهریورماه سال جاری هنگامی که یک خانواده خرم‌آبادی به منظور تفریح به روستای گل‌زرد واقع در محدوده رودخانه کاکارضا در اطراف خرم‌آباد رفته بودند، مورد حمله یک گرگ خاکستری قرار می‌گیرند.
به گزارش روابط عمومی محیط زیست لرستان، در این هنگام امیر عالیخانی‌چگني‌ جوان ۲۷ ساله که سرپرست خانواده بود با گرگ گلاویز شده و هر دو به درون رودخانه سقوط می‌کنند.
امیر عالیخانی و گرگ مدتی با یک‌دیگر گلاویز بوده و در جریان این حادثه گرگ به شدت مرد جوان را از ناحیه دست‌ها و صورت مجروح کرده و در نهایت گرگ به آن سوی رودخانه رفته و فرار می‌کند.
کارشناس مسوول نظارت بر حیات وحش محیط زیست لرستان در این باره گفت: پس از این واقعه امیر عالیخانی به بیمارستان شهداي عشاير خرم‌آباد منتقل شده و تحت عمل جراحی و مداوا قرار می‌گیرد، اما شدت جراحات وارده به حدی است که صورت و بینی این جوان نیازمند چندین عمل حراحی پلاستیک و ترمیمی دیگر است.
بهرام رمضانی اظهار داشت: هزینه عمل جراحی و درمان‌های تکمیلی مورد نیاز بسیار سنگین بوده و متاسفانه امیر عالیخانی توان تامین و پرداخت آن را ندارد.
وي گفت: از مسوولان و جامعه پزشکی کشور تقاضا داریم در صورت امکان، این جوان خرم‌آبادی را در انجام مراحل درمانی و برخورداری از سلامتی و بازگرداندن چهره طبیعی به وی یاری نمایند.
کارشناس مسوول نظارت بر حیات وحش محیط زیست لرستان از مردم خواست از ورود بدون همراهی افراد بومی به عرصه‌های طبیعی که شناختی از آن ندارند و از ورود بدون هماهنگی به مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست خودداری نمایند.
کارشناس حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان در مورد خسارت وارده به امیر عالیخانی گفت: طبق قانون، خسارت وارده به افرادی که از ناحیه جانوران وحشی مورد هجوم قرار گرفته و کلیه موارد ایمنی را رعایت نموده باشند از "سوس" سازمان حفاظت محیط زیست قابل جبران می‌باشد.
کامران سپهوند افزود: این در صورتی است که آزاری از ناحیه فرد به جانور وارد نشده و یا احتمال گریز شخص از آن جانوران وحشی وجود نداشته باشد.

تصاويري مربوط به قبل و بعد از عمل جراحي امير:
پس از حمله‌ي گرگ: هزينه درمان چهره جوان خرم‌آبادی بالاست + عكس
 پس از حمله‌ي گرگ: هزينه درمان چهره جوان خرم‌آبادی بالاست + عكس
پس از حمله‌ي گرگ: هزينه درمان چهره جوان خرم‌آبادی بالاست + عكس

 
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سعيد 1393-08-29 01:03
از رييس بيمارستان شفا خرم اباد كه واسه قرباني هاي اسيد پاشي اصفهان پيش قدم شده بود
تقاضا داريم به اين جوان خرم ابادي هم كمك كنند
ايشان انسان يخيري هستند
نقل قول کردن
#2 حامدنصيري 1393-08-29 08:09
حادثه پيش مياد . حالا اين موضوع رسانه اي ش. . ماه گذشته در منطقه ميانكوه شرقي يك خرس به چند كوه نورد حمله كرد. كوه نوردان از دوستان كوي ارتش دو كورش بودند.
نقل قول کردن
#3 رضا 1393-08-29 10:08
با سلام
به اطلاع دکتر فکوری برسانید لطفا
فکر نمیکنم این اتفاق و اثرات آن دست کمی از حادثه دیدگان اسید اصفهان باشد.
نقل قول کردن
#4 payam 1393-08-30 13:00
با سلام
واقعا جوان شجاع و دلیری بوده
آفرین به این غیرت و دلاوری. این طور مواقع تصمیم گیری خیلی سخته، دوستان در نظرات بالا اشاره ی خیلی خوبی کردن. حالا دیگه وقتشه که دکتر فکوری حسن نیتشون رو برای این کار خیرخواهانه نشون بدن. و اصلا این کار هم مرتبط با رشته ی ایشون هستش. یافته نیوز عزیز ممنون که رسانه ای کرد پیگیر این جوون و هرینه هاش باشید منم آدرس لینک سایت رو برای تمام دوستانم از خرم آباد گرفته تا تهران فرستادم تا شاید به دست افراد خیر برسه
نقل قول کردن
#5 حسین اززاهدان 1393-08-30 13:43
قابل توجه ریاست محترم بیمارستان شفا.
اگر شما از روی خیرخواهی ونه جلوه دادن موضوع دراجتماع پیشنهاد پیگیری ودرمان مصدومین حادثه اسیدپاشی را دادین لطفاً پیگیر مشکلات مردم خودمون که اولویت اصلی هستن باشید. اینقدر هم کاسه داغ تر از آش نباشید اونا توی اصفهان ودولت اینقدر پارتی ونفوذ دارن که نیازی به زحمت شما نیست.
نقل قول کردن
#6 مریم 1393-09-02 14:14
با سلام
ترخدا کمکش کنید صورتش درست بشه آخه جونه. :sad:
__________________________
يافته: سلام. خوشبختانه با انعكاس اين موضوع در رسانه‌ها روز يك شنبه دوم آذرماه يكي از مسوولان محيط زيست ضمن تماس با پايگاه خبري ما اعلام كرد كه دستور ويژه در اين خصوص از سوي خانم ابتكار رييس سازمان محيط زيست كشور صادر شده است
نقل قول کردن
#7 یک همشهری 1393-09-02 21:09
این گرگها که به مردم حمله می کنند هیچکدوم بومی لرستان نیستند وبه گرگهای پلاکی معروفند که ازشمال آسیا واروپا آورده شدند.
نقل قول کردن
#8 بستگان 1393-10-04 18:36
سلام. من یکی از بستگان این آقا هستم به دکتر ... رئیس بیمارستان شفا مراجعه کردیم اما كمكي به ما نكرد و کمک کردن به قرباني هاي اسيد پاشي اصفهان هم یک تبلیغ بود ... لطفا این مطلب رو پخش کنید باتشکر
نقل قول کردن
#9 علی 1394-08-15 16:32
سلام به مسولاي محترم علوم پزشکی من به عنوان یک شخص کوچک جامعه از عزیزان علوم پزشکی خواهش دارم که به آقا امیر کمک کنن ممنون میشم...
نقل قول کردن
#10 رس 1396-11-11 19:56
جناب اقای دکتر فکوری فکر کنید که این جوون هم یکی از حادثه دیده های اسید پاشی هستش. ما خودمون تو استانمون هزار تا بدبخت بیچاره مریض داریم که محتاج کمک هستند و بضاعت مالی صفری دارند، اگه میخواید در راه خدا کاری کرده باشید به مستمندان استان خودمون کمک کنید. نه اونورتر که همش کارخونه، شرکت،شغلهای زیادی هست که داره سرریز میکنه میکنه، یه نگاه به دور اطرافت بنداز. میبینیشون.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا