یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"محسن میرزایی" طلبه آمر به معروف شامگاه پنج‌شنبه در خیابان مطهری خرم‌آباد، بعد از اقدام به امر به معروف لسانی، مورد اصابت ضربات چاقو از جانب ۴ نفر قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.
به گزارش لرستان خبر، فرد امر به معروف شده با تماس تلفنی چند نفر از دوستان خود را با خبر کرده و 4 نفری به این طلبه آمر به معروف حمله می‌کنند.
بابک که از حاضران در صحنه بوده گفت: 4 نفر به طور هم زمان به این طلبه آمر به معروف حمله کرده و چند ضربه چاقو به او زدند.
وي گفت: بر اثر شدت جراحات طلبه آمر به معروف به بیمارستان منتقل و مورد عمل جراحی قرار گرفت و اکنون در بیمارستان بستری است.
اين طلبه آمر به معروف گفت: در حین تذکر لسانی و امر به معروف چند نفر از اراذل با قمه به من حمله کردن و قصد جان من را داشتند که با سپر کردن دستم مانع برخورد قمه به قلبم شدم.
 میرزایی گفت: شامگاه پنج‌شنبه در خیابان مطهری خرم‌آباد با صحنه‌ای غیراخلاقی روبه‌رو شدیم که به نزدیک ماشین فرد انجام دهنده آن عمل غیراخلاقی رفتم و تذکر لسانی دادم.
وي گفت: در حالی که فرد مذکور شیشه ماشین را پائین کشیده بود و مشغول حرف زدن بودیم شیشه ماشین را بالا کشید و من را چندین متر با ماشین عقب کشید و من با دست شیشه را شکستم تا له نشوم.
آمر به معروف لرستانی گفت: در همان حال چند نفر از اراذل به من حمله کرده و یک نفر از پشت من را گرفت و چند نفر دیگر با قمه به من حمله کردند و قصد وارد کردن ضربات قمه به سمت قلب من را داشتند که من دستم را روی قلبم سپر کردم که قمه‌ها به دستم خورد.
ميرزايي گفت: در همین حال با رسیدن چند نفر از مردم، این افراد پا به فرار گذاشتند در حالی که خبری از نیروی انتظامی نبود.
وي با بیان این که تاندون دستم پاره شده و دستم شکسته است گفت: به خاطر شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم.
در همين رابطه سرهنگ علي‌حسين پازدار معاون سپاه لرستان اعلام كرد كه از طريق شماره پلاك ماشين، اين افراد شناسايي و تحت تعقيب هستند.

 حمله به یک روحاني خرم‌آبادی با قمه و چاقو

 

دیدگاه‌ها  

#1 دوست 1393-08-03 23:28
خیابان مطهری واقعا خطرناکه و ناامن، و ماموران نیروی محترم انتظامی هم همه افراد شرور را که توی خیابان مطهری هستند متاسفانه میشناسن ولی.....
نقل قول کردن
#2 من 1393-08-04 09:34
شايد ماجرا به همین سادگی نباشه
نقل قول کردن
#3 خرم آبادي 1393-08-04 10:36
متاسفم ، متاسفم و متاسفم
متاسفم براي اين برادر روحاني كه جسمشان توسط اين افراد آسيب ديده .
متاسف از مردمي كه در جواب دادن ، به جاي زبان از چماق و سنگ و دشنه استفاده ميكنند .
متاسفم از عدم برخورد قاطع با اراذل و اوباش
و متاسف هستم از اينكه حرمت روز اول ماه محرم را نگه نداشته اند .
و متاسفم كه ديگر هيچ حرمتي در جامعه ما باقي نمانده ...
واقعا متاسفم .
نقل قول کردن
#4 خرم ابادی خوش قلب 1393-08-04 16:08
اقای دوست این افراد از اهالی خیابان مطهری نیستند از پاچنار و درگرم می ان داخل شهر .
نقل قول کردن
#5 بابک 1393-08-05 15:22
به نقل از دوست:
خیابان مطهری واقعا خطرناکه و ناامن، و ماموران نیروی محترم انتظامی هم همه افراد شرور را که توی خیابان مطهری هستند متاسفانه میشناسن ولی.....

من اهل خرم آبادم اما سالهاست از این شهر مهاجرت کردم و وقتی این مطلب رو خوندم و بعدش این کامنت مطهری ناامن است رو دیدم خواستم بگم روزگارانی که ما در شهر خرم آباد ساکن بودیم بی گمان امن ترین جای ایران و شاید کل جهان همین خیابان مطهری بود ... هنوز صدای آب و سایه درختان چنارش در ذهنم نجوا میکنه و خاطرات اون روزهای شیرین رو برام زنده میکنه ...
بهرحال از اینکه این خبر رو دیدم و خوندم احساس بدی بهم دست داد..
واقعآ حیف که شهر زیبای خرم آباد با مردمان اصیل و با مرام و شریف اش جولانگاه مزاحمین نوامیس مردم و اشرار و جنایتکاران مسلح به شمشیر و دشنه و افراد فاسد و شرور شود .. حیف
نقل قول کردن
#6 محمد علیمرادی 1393-08-06 09:38
احتمالاً خصومت شخصی در کار بوده است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا