یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از مناطق سیل زده این استان بازید کرد.
به گزارش يافته به نقل از مهر، هوشنگ بازوند ظهر چهارشنبه ضمن بازدید از منطقه سیل‌زده شوراب در حومه خرم‌آباد از خانواده‌های قربانیان این حادثه نیز دلجویی کرد.
در این بازدید، استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های متولی در زمینه پیدا کردن اجساد غرق شده در رودخانه شوراب خرم‌آباد گفت: باید عملیات جستجو برای پیدا کردن اجساد قربانیان سیلاب در این منطقه تسریع شود.
هوشنگ بازوند همچنین بر ضرورت بازسازی پل منطقه شوراب تاکید کرد و گفت: باید دستگاه‌های متولی اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند.
وي با تاکید بر انجام کارهای کارشناسی و همچنین آسیب شناسی لازم در رابطه با علت سقوط 2 دستگاه خودرو به رودخانه شوراب عنوان کرد: در نهایت اگر این پل دارای نواقص فنی است باید از سوی متولیان امر برطرف شوند.
وی با تاکید بر آمادگی ستاد بحران لرستان و همچنین دستگاه‌های اجرایی متولی در این زمینه عنوان کرد: این دستگاه‌ها همواره باید آمادگی لازم را برای مقابله و امداد رسانی در این گونه حوادث را داشته باشند.
استاندار لرستان بیان داشت: با توجه به قرارگیری در فصل سرما، بارندگی‌های متناوب، سیل‌خیز بودن لرستان و احتمال وقوع این گونه حوادث دستگاه‌های حوزه مدیریت بحران استان باید آمادگی لازم در مواجهه با این حوادث را داشته باشند.
بازوند همچنین بر ضرورت ارائه آموزش‌های لازم به مردم در این زمینه از سوی دستگاه‌های اجرایی حوزه استاندار لرستان از مناطق سیل زده استان بازید کرد/ جسد 2 دانش‌آموز ديگر پيدا شدمدیریت بحران تاکید کرد و گفت: مردم نیز همواره باید هوشیاری لازم را در مواجهه با این گونه حوادث داشته باشند.
در پی بارندگی‌های هفته جاری در استان لرستان و همچنین ایجاد آب‌گرفتگی و سیلاب در منطقه شوراب خرم آباد 2 دستگاه خودرو پراید و پژو به همراه سرنشینان آن‌ها به رودخانه شوراب سقوط کردند که با ورود نیروهای امدادی و انجام عملیات جستجو، جسد  3 دانش‌آموزي كه از سرنشینان خودروي پژو 405 پیدا شدند و جستجو برای یافتن جسد كاظم صفرزاده معلمي كه همراه اين دانش‌آموزان بود و يحيي جهاني راننده خودروي پرايد سفيدرنگ ادامه دارد.
در كار جستجو بالغ بر 200 نفر از مردم، نیروهای آتش‌نشانی، بسیج، هلال‌احمر و آموزش و پرورش شركت دارند.
همچنین در پی این سیلاب‌ها و خروش رودخانه کشکان منجر به ایجاد خسارت 70 میلیارد ریالی به بخش‌های کشاورزی، تاسیسات و آبرسانی شهرستان پلدختر شد و منازل مسکونی برخی روستاهای شهرستان کوهدشت نیز تخریب و تعدادی از دام‌های این شهرستان نیز تلف شد.
 استاندار لرستان از مناطق سیل‌زده استان بازید کرد/ جسد 2 دانش‌آموز ديگر پيدا شد
 تصوير حضور امروز استاندار لرستان در مناطق سيل‌زده ويسيان و چگني

ىيدا شدن جسد يكي ديگر از دانش‌آموزان غرق شده در سيلاب لرستان / عكس از عظيم شكوري

پيدا شدن جسد يكي ديگر از دانش‌آموزان قرباني سيل در لرستان/ عكس از محمد ملكي
پيدا شدن جسد يكي ديگر از دانش‌آموزان قرباني سيل در لرستان (چهارشنبه 30 مهر)
 

مرحوم كاظم صفرزاده معلم فداكار لرستاني
مرحوم كاظم صفرزاده معلم فداكار لرستاني

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا