یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

25 روز پس از به سرقت رفتن خودروي پژو 405 غلام‌حسين گرشاسبي خبرنگار روزنامه قدس در خرم‌آباد، خودروي وي در شهرستان بروجرد پيدا شد.
غلام‌حسين گرشاسبيبه گزارش يافته، گرشاسبي در اين خصوص به خبرنگار ما گفت: چهارشنبه هفته گذشته، ساكنان محله دوخواهران شريعتي بروجرد با پليس 110 تماس گرفته و از وجود خودروي پژو 405 مشكوكي كه مدت 3 روز است در خيابان پارك شده خبر مي‌دهند.
وي كه عضو شوراي حل اختلاف مطبعات لرستان نيز هست در ادامه افزود: مأموران نيز پس از حضور در محل خودرو را به پركينگ نيروي انتظامي بروجرد منتقل مي كنند و از روي فيش بانكي كه درون خودرو بوده، شماره مالك كه من باشم را پيدا كرده و با من تماس گرفتند تا براي بردن خوردو به بروجرد بروم.
گرشاسبي اظهار داشت: روز پنج‌شنبه وقتي به پاركينگ رسيدم، خوردو را صحيح و سالم يافتم و نكته جالب توجه اين كه چند جك پرايد و تور ماهي گيري و بشقاب و وسايل ديگر نيز متعلق به سارقان درون خودرو جا مانده بود!
اين خبرنگار لرستاني كه از فرهنگيان بازنشسته و پيشكسوتان ورزش استان نيز هست با بيان اين كه به علت پايان يافتن ساعت اداري، براي بردن خودرو با مشكل مواجه شده بودم، گفت: پس از تماس با سردار قنبري فرمانده مردمي نيروي انتظامي استان، دستور لازم جهت ترخيص خوردو صادر شد و روز شنبه مدارك لازم را در اين خصوص تحويل مراجع انتظامي دادم و پس از 25 روز خوردوي سرقت شده من در خرم‌آباد را در بروجرد تحويل گرفتم.
قابل ذكر است مهرماه سال گذشته نيز خوردوي سفيدرنگ پرايد متعلق به مدير مسوول پايگاه خبري يافته در خيابان شرقي ميدان شاپورخواست(ژاندارمري) و در نزديكي پارك معلم خرم‌آباد به سرقت رفت كه هنوز خبري از خودرو و سارق آن نشده است!
 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1393-07-24 13:36
باسلام .
با آرزوی سلامتی برای همه خبرنگاران ما افتخار این را داشتیم که دانش آموز آقای گرشاسبی با شیم نمی دانستم ایشان روی به حرفه خبرنگاری آوردند با آرزوی سلامتی برای ایشان و خانواده محترمشان امید وارم روزی هیچ خبری از سرقت و دزدی در لرستان وایران نداشته باشیم.
نقل قول کردن
#2 شهروند خرم اباد 1393-07-24 14:39
انشالله که خودروی مدیر محترم وپرتلاش سایت یافته نیز پیدا شود. چند وقت پیش در تهران خودروی پراید یکی از دوستان را سرقت کردند. یکی از ماموران اگاهی می گفت تنها راه جلو گیری از سرقت استفاده از پدال بند و بستن ان با قفل کتابی ضد اسید می باشد که قیمت ان ده هزار تومان و قفل کتابی ضد اسید سی هزار تومان است .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا