یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رعايت نكردن قوانين راهنمايي و رانندگي برخورد شديد دو خودروي سواري را در جاده كمربندي خرم آباد در پي داشت.
به گزارش يافته، به دنبال اطلاع‌رساني حادثه تصادف رانندگي در جاده كمربندي خرم‌آباد محدوده روستاي تلوري و درخواست كمك از آتش‌نشاني‌، مركز فرماندهي آتش‌نشاني ساعت 11 صبح روز گذشته فوراً زنگ ايستگاه‌هاي امداد و نجات و امام علي‌ (ع) را به صدا در آورد و آتش‌نشانان راهي محل حادثه شدند.
فرمانده ايستگاه امداد و نجات آتش‌نشاني خرم‌آباد در اين خصوص گفت: هنگام رسيدن به محل حادثه دو دستگاه خودروي سواري زانتيا و پژو پارس به دليل رعايت نكردن قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي راننده خودروي زانتيا، به شدت با يك‌ديگر برخورد كرده بودند.
محمد ميرزايي‌مقدم افزود: بر اثر اين تصادف 4 نفر از سرنشينان خودروها دچار مجروحيت شدند كه يكي از آن‌ها درون كابين خودروي زانتيا محبوس شده بود.
وي خاطرنشان كرد: نجاتگران بلافاصله ضمن ايمن‌سازي محل حادثه به دليل ترافيك شديد و قطع برق و جلوگيري از نشت بنزين خودروها اقدام به آزاد‌سازي سرنشين خودروي زانتيا كرده و با استفاده از فك هيدروليك راه را براي خروج وي از خودرو باز كردند و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحويل دادند.
آتش‌نشانان با انتقال خودرو‌ها به حاشيه جاده و شستشوي محل حادثه به كار خود پايان دادند.
 
 برخورد شدید دو خودرو سواری در جاده كمربندی خرم‌آباد + عكس

برخورد شدید دو خودرو سواری در جاده كمربندی خرم‌آباد + عكس

برخورد شدید دو خودرو سواری در جاده كمربندی خرم‌آباد + عكس
 
منبع: روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم اباد 1393-07-14 15:51
جا دارد از پرسنل اتش نشانی و امداد خرم اباد که با حضور به موقع خود باعث نجات جان حادثه دیدگان می گردند تشکر و از اعضای محترم شورا در خواست داریم تا با اختصاص بودجه کافی وسایل و تجهیزات اتش نشان را به روز نموده تا عملیات نجات با سرعت بیشتری انجام گیرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا