یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از طرح تشدید مقابله با اراذل و اوباش و دستگیری 3 شرور سابقه‎دار در اين شهر خبر داد.
به گزارش سایت يافته‌، سرهنگ علي‌رضا دلیری در اين زمينه بیان کرد: در پی تماس شهروندان با فوریت‎های سرهنگ علي‌رضا دليري فرمانده انتظامي بروجردپلیسی 110 مبنی بر قدرت‌نمايي 3 شروری که با عربده‎کشی و تهدید قمه، امنیت مردم را خدشه‎دار کرده بودند بلافاصله فرمانده انتظامی بروجرد با نیروهای تحت امر برای شناسایی و بازداشت متهمان وارد عمل شدند.
وی افزود: با حضور فرمانده انتظامی در محل مشخص شد که متهمان سابقه‎دار با اقدامات خود باعث سلب آسایش شهروندان شده‎اند که بر اساس هماهنگی‎های انجام شده با مقام قضایی متهمان دستگیر شدند.
دلیری ادامه داد: از اين اشرار 3 قبضه سلاح سرد و قمه کشف شد.
فرمانده انتظامی بروجرد با بیان این که برخورد با افراد شرور و بر هم‌زنندگان نظم عمومی در اولویت‎های پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: پلیس این شهرستان در برخورد با این گونه افراد از همه ابزارهای قانونی استفاده می‎کند.
كشف 14 کیلو مواد مخدر
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: 14 کیلوگرم تریاک در بروجرد کشف شد.
دلیری افزود: در همین راستا 2 قاچاقچی مواد مخدر را که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند و از استان‌های شرقی مواد مخدر را به صورت عمده وارد لرستان می‌کردند‌، شناسایی و دستگیر کنند.
به گفته وی ماموران در یک عملیات ضربتی توانستند توزیع کننده این میزان مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهند.
كشف 18 فقره سرقت سيم برق
فرمانده انتظامي بروجرد همچنين از دستگيري 3 سارق و كشف 18 فقره سرقت سيم برق در اين شهرستان خبر داد.
دليري بيان داشت: مأموران انتظامي بروجرد در پي سرقت‌هاي مكرر كابل‌هاي برق ا تحقيقات گسترده، موفق شدند 3 سارق را شناسايي و در عملياتي غافل‌گيرانه دستگير نمايند.
وي با بيان اين كه اين افراد در بازجويي‌هاي اوليه به 18 فقره سرقت سيم برق اعتراف كردند افزود: پس از شناسايي مال‌باختگان، سارقان تحويل مقامات قضايي شدند.
 
 منبع: معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا