یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بر اساس گزارشات دریافتی مبنی بر خرید و فروش غیرقانونی گونه‌های جانوری وحشی و بعضاً حمایت شده در یک مغازه پرنده‌فروشی شهر بروجرد، نیروهای یگان محیط زیست این شهرستان به همراه ماموران نیروی انتظامی پس از هماهنگی با دادستان و دریافت حکم ورود و بازرسی وارد مغازه مذکور شدند.
به گزارش پایگاه خبری دیده‌بان محیط زیست و حیات وحش ایران، رییس اداره محیط زیست بروجرد در این باره گفت: در جریان تفتیش و بازرسی از این مکان یک عدد سنجاب ایرانی، تعدادی سهره وحشی و تعدادی مینا کشف و ضبط و به اداره محیط زیست شهرستان بروجرد منتقل گردید.
امیر ساکت افزود: همچنین در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و صاحب مغازه جهت رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد.
وي اظهار نمود: دو روز بعد، صاحب مغازه به همراه پسرش و یک فرد دیگر وارد اداره محیط زیست شده و ضمن ایجاد درگیری با پرسنل اداره اقدام به تخریب اموال از جمله آب‌سردکن، درب و دیوار اداره نمودند!
ساكت گفت: افراد مهاجم پس از فحاشی و بی‌احترامی، من و محیط‌بان قاسم دلفانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند!
رییس اداره محیط زیست بروجرد گفت: ما نیز جهت حفظ شئون اداری و سازمانی از برخورد فیزیکی با مهاجمان اجتناب کرده و صرفاً از خروج آن‌ها از اداره جلوگیری كرديم و موضوع به پلیس ۱۱۰ گزارش گردید.
ساكت بيان داشت: پس از حضور مامورین پلیس در محل اداره محیط زیست، متخلفان بازداشت و پس از تنظیم صورت‌جلسه به مراجع قضایی معرفی شدند.
وي گفت: طبق گزارش پزشکی قانونی محیط‌بان قاسم دلفانی از ناحیه انگشت دست دچار شکستگی و در ناحیه کمر و دهان دچار آسیب‌دیدگی و کبودی شده و برای وی یک ماه طول درمان در نظر گرفته شده است.
ساكت در ادامه اظهار داشت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی، من نیز از ناحیه یکی از دندان‌های ردیف بالا دچار شکستگی و از ناحیه دهان و لب پایین دچار کبودی و تورم شده‌ام و برای من هم یک ماه طول درمان در نظر گرفته شده است.
رییس اداره محیط زیست بروجرد گفت: برای متهمان علاوه بر جرم خرید و فروش غیرمجاز گونه‌های جانوری وحشی، پرونده‌ای به جرم فحاشی، بی‌احترامی و ضرب و جرح ماموران دولت و تخریب اموال عمومی دولتي در دادسرا تشکیل شده و به زودی به جرائم آن‌ها رسیدگی خواهد شد.
 
حمله به اداره محیط زیست بروجرد!/ ضرب و شتم كاركنان و تخریب اموال دولتي+ عكس

حمله به اداره محیط زیست بروجرد!/ ضرب و شتم كاركنان و تخریب اموال دولتي+ عكس



 
 

دیدگاه‌ها  

#1 هم استانی 1393-06-18 16:58
می بایست دستگاه قضایی با این افراد متخلف برخورد نمایند اگر این طوری باشد که دیگر محیط بانان در هیچ کجا امنیت ندارند.
نقل قول کردن
#2 منصوره باجلان 1393-08-07 19:00
سلام و خسته نباشی.
اگر امکان دارد آدرس و تلفن دفتر محیط زیست را
برایم بنویسید.
با تشکر بسیار از شما باجلان
____________________________
يافته: سلام. از روابط عمومي محيط زيست لرستان سؤال كنيد. با اين شماره تماس بگيريد:
33224084
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا