یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با تلاش آتش‌نشانان سه ايستگاه اآتش‌نشاني خرم‌آباد، آتش‌سوزي باغ‌هاي ميوه پارك بهشت اين شهر (زير آرامستان خضر) مهار شد.
به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی، ساعت 16 روز گذشته با به صدا در آمدن زنگ حريق ايستگاه امام صادق‌(ع)، ماموران ايستگاه از آتش‌سوزي باغ مذكور در خيابان ساحلي با خبر شده و بلافاصله به محل حريق اعزام شدند.
پس از حضور آتش‌نشانان در محل و مشاهده گستردگي آتش‌سوزي بلافاصله درخواست كمك شد و دو خودروي اطفاء حريق از ايستگاه‌هاي امام علي(ع) و حضرت رسول‌(ص) به محل حريق اعزام شدند.
آتش‌نشانان ايستگاه‌هاي سه‌گانه با تلاش فراوان در نهايت توانستند پس از 45 دقيقه مبارزه با آتش‌، آن را اطفا كرده و از گسترش آن جلوگيري كنند.
در اين آتش‌سوزي خساراتي به باغ‌هاي ميوه وارد آمد.
متأسفانه باغ‌هاي زيباي منطقه خضر خرم‌آباد كه از عصر قاجار تا 2 دهه قبل باعث خرمي و سرسبزي بخش جنوب غربي اين شهر شده بودند، بخش از آن‌ها به دليل ايجاد جاده و بخشي نيز توسط سودجويان، طي دهه 60 و 70 از بين رفت. اينك بخش اندكي از آن‌ها باقي مانده كه محصولاتي نظير آلو سياه آن، از نظر كيفيت بي‌نظير است.
اميدواريم مسوولان شهر خرم‌آباد در زمينه نگه‌داري از باغ‌هاي شهر و نيز درختان خيابان‌ها كه اخيراً به بهانه ساخت و ساز توسط عده‌اي سودجو گاه با همكاري برخي واحدهاي شهرداري قطع‌ مي‌شوند، چاره‌اي بيانديشند.
 

آتش‌سوزی گسترده در باغ‌های میوه پارك بهشت خرم‌آباد

آتش‌سوزی گسترده در باغ‌های میوه پارك بهشت خرم‌آباد - خضر


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا