یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرهنگ حسين نجفي فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد فرمانده انتظامی خرم‎آباد اظهار داشت: طي 5 ماهه اول امسال ميزان جرائم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 39 درصد کاهش داشته است.
به گزارش معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان، سرهنگ حسین نجفی افزود: با تلاش مجموعه انتظامی شهرستان خرم‎آباد و قاطعیت در امر مبارزه با سرقت این شهرستان توانسته در مدت 5 ماهه اول سال 93 کاهش قابل قبولی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشد. وی گفت: در بحث سرقت منزل 38 درصد، سرقت مغازه 61 درصد، سرقت اماکن خصوصی 63 درصد، سرقت اماکن دولتی 77 درصد، سرقت موتورسیکلت 5 درصد، سرقت لوازم خودرو 52 درصد، سرقت پلاک خودرو 63 درصد، کیف‌قاپی 28 درصد و جیب‎بری 35 که در مجموع با کاهش 39 درصدی سرقت توانسته‎ایم آمار قابل قبولی را از خود ارائه دهیم.
نجفی اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه نیروی انتظامی شهرستان خرم‎آباد در جهت کاهش جرائم و رضایت‎مندی هر چه بیشتر شهروندان خرم‎آبادی از عملکرد پلیس است که امیدواریم به این مهم دست یافته باشیم.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد همچنين از كشف و ضبط یک تن داروی کشاورزی مسروقه خبر داد.
نجفي اظهار داشت: یک دستگاه وانت پیکان حامل یک تن داروی تقویتی کشاورزی مسروقه در بخش زاغه خرم‌آباد کشف و ضبط شده است‌.
وی با اشاره به این که این محموله به ارزش 100 میلیون ریال است‌، اظهار کرد‌: در پی تماس یکی از شهروندان بخش زاغه شهرستان خرم‎آباد با مرکز فوریت‎های پلیسی پلیسی 110 مبنی بر این که شخصی با یک دستگاه وانت پیکان اقدام به سرقت 10 کیسه 10 کیلوگرمی شامل یک تن داروی تقویتی کشاورزی کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی پاسگاه کمالوند این شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مأموران وانت پیکان حامل اموال مسروقه را در محور مواصلاتی بخش زاغه مشاهده و پس از تعقیب و گریز راننده با توقیف خودرو راننده دستگیر و یک تن داروی تقویتی کشاورزی مسروقه به مبلغ 100 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
 

 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا