یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برخورد تريلي با گله گرازها در جاده "خرم‌آباد‌– الشتر" + عكسبر اثر برخورد یک دستگاه تريلي با گله‌ي گرازهای وحشی در محدوده گردنه ایواندر جاده "خرم‌آباد‌– الشتر"، تريلي واژگون شد و ۳ گراز وحشی نيز تلف شدند.

به گزارش ديده‌بان محيط زيست، رئیس اداره محیط زیست الشتر در این باره گفت: در این جاده ۷ تابلوي هشدار‌دهنده عبور حیوانات وحشی نصب شده است که تريلي مذکور پس از عبور از از 4 تابلو هشدار‌دهنده و بی‌توجهی به آن‌ها دچار این سانحه شده است.

طاهر فتح‌الهی افزود: کارشناسان پلیس راهور ناجا پس از بازدید از صحنه تصادف راننده تریلی را مقصر دانسته و در گزارش تنظیم شده دلایل اصلی حادثه را سرعت بالا، بی‌احتیاطی و عدم احساس مسوولیت فردی و اجتماعی از سوی راننده تریلی ذكر نموده است.

محل این حادثه بین دو منطقه حفاظت شده سفید‌کوه خرم‌آباد و منطقه شکار ممنوع گرین بوده و دقیقاً همان نقطه‌ای است که آذرماه سال گذشته نیز یک پلنگ ایرانی حین عبور از جاده بر اثر برخورد با یک خودروی پژو پرشيا کشته شد.

بر اساس قانون، راننده تریلی به عنوان مقصر حادثه موظف است ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از تلف شدن ۳ گراز وحشی را پرداخت نماید.

برخورد تريلي با گله گرازها در جاده "خرم‌آباد‌– الشتر" + عكس

برخورد تريلي با گله گرازها در جاده "خرم‌آباد‌– الشتر" + عكس

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا