یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مهار شعله‌های آتش دفترخانه اسناد رسمی در خرم‌آباد+ عكسآتش‌سوزي دفترخانه اسناد رسمي در خيابان انقلاب خرم‌آباد با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومي آتش نشاني خرم‌آباد، سامانه 125 آتش نشاني خرم‌آباد با اطلاع از رخداد اين حادثه ساعت يك و 38 دقيقه بامداد بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه معراج را به همراه دو خودروي اطفاء حريق به خيابان انقلاب كوچه آراسته سوم اعزام كرد.

با رسيدن آتش‌نشانان به ساختمان‌، مشاهده شد كه دود و شعله‌هاي آتش از پنجره به بيرون زبانه مي‌كشد كه ماموران بلافاصله عمليات اطفاء حريق را آغاز كرده و در نهايت توانستند آتش‌سوزي را مهار و از گسترش آن جلوگيري كنند.

مهار شعله‌های آتش دفترخانه اسناد رسمی در خرم‌آباد+ عكس

آتش‌سوزی درختان بلوار بهارستان خرم‌آباد

ظرف 3 روز گذشته 3 مورد آتش‌سوزي درختان با سرعت عمل آتش‌نشانان ايستگاه‌هاي چندگانه خرم‌آباد مهار شد.

اولين مورد آتش‌سوزي يك اصله درخت كاج در بلوار بهارستان بود كه پس از دريافت خبر آتش‌سوزي ساعت 16:34 از طريق تماس تلفني، آتش‌نشانان ايستگاه امام علي‌(ع) فوراً در محل آتش‌سوزي حضور يافتند و در كوتاه‌ترين زمان حريق را خاموش كردند.

در آتش‌سوزي بعدي ساعت 17 عصر، دو اصله درخت در خيابان 17 شهريور دچار حريق شدند كه با تلاش آتش‌نشانان ايستگاه امام زمان (عج) اطفاء حريق شدند و از گسترش آن جلوگيري به عمل آمد.

سومين آتش‌‌سوزي ساعت 23 شب در محله قاضي‌آباد، خيابان ششم حادث شد كه با اعزام ماموران ايستگاه امام رضا‌(ع) توسط مركز پيام 125، فورا خاموش شد.

اين آتش‌سوزي به علت اتصال كابل‌هاي برق و چسبيدن آن‌ها به درختان به وجود آمده بود كه با استفاده از كپسول‌هاي اطفاء حريق خاموش شدند.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا