یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قطار مسافربری مشهد-تهران با یک قطار باری تصادف کرد- یافته

صبح امروز نیز یک قطار مسافری خط "مشهد- شوشتر" در برخورد با قطار باری در «ایستگاه تنگ هفت» لرستان دچار سانحه شد.

به گزارش شبکه خبر، قطار مسافری شماره 187 مشهد - شوشتر، ساعت 5 و 50 دقیقه صبح امروز پنج‎شنبه، در برخورد با قطار باری در «ایستگاه تنگ‌هفت» لرستان دچار سانحه شد.

به گفته شاهدان عینی، این حادثه زمانی رخ داد که باوجود جا ماندن یک واگن قطار باری در مسیر عبور قطار مسافری در ایستگاه تنگ‌هفت، به علت روشن بودن چراغ سبز برای عبور، قطار مسافری با آن برخورد کرد.

یکی از مصدومان این حادثه توسط اورژانس 115 و هفت مصدوم دیگر نیز برای درمان به‌طور سر پایی راهی بیمارستان اندیمشک شدند.

15 خردادماه نیز در سانحه‌ای مشابه در حادثه برخورد قطار مسافربری "تهران - مشهد" به یک قطار باری در ایستگاه امروان در نزدیکی دامغان، دستکم دو کشته و 30 زخمی برجای ماند و سه روز بعد، کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن اعلام کرد كه لوکوموتیوران و کمک لوکوموتیوران قطار مسافری و کنترلر بهره‌برداری مقصران این حادثه هستند.

تصویر مربوط به حادثه برخورد قطار مسافربری "تهران - مشهد" به یک قطار باری در ایستگاه امروان می باشد.

- - - - - - - - - - - -

توضيح: نكته قابل توجه اين كه واحد خبر صدا و سيماي مركز لرستان ضمن كذب دانستن اين خبر در اخبار روز 26 تيرماه 1393، به خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري در اين مورد تذكر داد! حال آن كه منبع اصلي اين خبر، همچنان كه در متن آن قيد شده، "شبكه خبر صداوسيما" مي‌باشد!

در توضيح واحد خبر شبكه افلاك آمده است كه علي‌زاده سرپرست راه‌آهن لرستان به كلي منكر چنين اتفاقي شده است و آريايي‌فر مدير كل ستاد بحران و حوادث غيرمترقبه استان نيز با اشاره به اين كه يكي از مسافران قطار ترمز خطر را كشيده، آسيب‌ديدگي فقط يك نفر را بر اثر همين موضوع تاييد كرده است!

 


دیدگاه‌ها  

#1 حامد نصیری 1393-04-26 15:07
متشکر حاجی از اطلاع رسانی شما
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا