یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

درختان بلوط شوراب طعمه حریق شدند/ آتش گرفتن كپسول cng دو خودرو در خرم‌آبادبا سرايت كردن آتش‌ علف‌هاي خشك به درختان بلوط پارك جنگلي شوراب در جاده خرم‌آباد- پلدختر ساعت 15:45 اهالي منطقه سامانه 125 آتش‌نشاني را از آتش‌سوزي با خبر كردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني، خودروي اطفاء حريق ايستگاه امام علي‌(ع) بلافاصله به محل حريق اعزام شد.

پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد كه 10 اصله درخت بلوط دچار حريق شده و آتش‌سوزي به سرعت در حال گسترش است كه آتش نشانان فورا عمليات اطفاء حريق را آغاز كردند.

آتش‌سوزي گسترده علف‌هاي خشك و درختان بلوط با تلاش يك ساعته آتش‌نشانان و كمك اهالي منطقه مهار شد و خوشبختانه از سوختن درختان بيش‌تر جلوگيري به عمل آمد.

شعله‌های آتش راننده پیكان را روانه بیمارستان كرد

در پی وقوع این رخداد و تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی، مركز پيام آتش‌نشاني به سرعت زنگ ایستگاه امام علي‌(ع) را ساعت 18 به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سوی محل حادثه در بلوار بهارستان خرم‌آباد حركت كردند.

پس از حضور فوري آتش‌نشانان در محل و قطع كردن برق باطري‌، خودروي پيكان كه در ميان شعله‌ها مي‌سوخت، در كم‌ترين زمان ممكن اطفاء شد و از گسترش آتش‌سوزي به اطراف جلوگيري به عمل آمد.

راننده خودروي پيكان دچار سوختگي شديد از ناحيه دست‌ها و صورت شده بود كه پيش‌تر به مراكز درماني انتقال داده شده بود.

علت آتش‌سوزي نيز پر كردن غير‌مجاز كپسول گاز cng از سوي راننده خودرو اعلام گرديد.

در حادثه‌اي مشابه به علت پر كردن غير‌مجاز گاز cng خودروي پيكان در حياط منزل مسكوني دچار حريق شد كه آتش‌نشانان ايستگاه امام رضا(ع) فورا به محل حادثه در بلوار كريم خان زند اعزام شدند.

خبر اين آتش‌سوزي از طريق تماس تلفني ساعت 11:40 بيستم تير‌ماه به سامانه 125 اطلاع داده شد

با عمليات ضربتي آتش‌نشانان حريق خودرو مهار شد ولي خساراتي به خودروي سواري وارد آمد. در اين حادثه خوشبختانه به كسي آسيب نرسيد.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا