یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فروش آپارتمان با اسناد جعلي در لرستان!افرادي که با اقدامات سودجويانه با پروانه ساخت جعلي يک آپارتمان 4 طبقه را به ارزش 4 ميليارد و 500 ميليون ريال به شهروندي فروخته بودند‌، توسط پليس آگاهي لرستان دستگير شدند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي لرستان با اعلام اين خبر گفت‌: در پي ارجاع شکايت يک شهروند به پليس آگاهي استان مبني بر کلاه‌برداري با اسناد جعلي‌، پي‌گيري موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاه‌برداري اين پليس قرار گرفت.

سردار محمد قنبري افزود‌: شاکي در تحقيقات خود به ماموران گفت افرادي با تنظيم پروانه ساخت و جعل امضاء و مهر شهرداري يکي از شهرهاي استان‌‌، يک آپارتمان 4 طبقه را به ارزش 4 ميليارد و 500 ميليون ريال به وي فروخته‌اند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد‌: با توجه به حساسيت موضوع و احتمال کلاه‌برداري‌هاي ديگر از سوي متهمان به همين شيوه‌، گروهي از ماموران پليس آگاهي پس از به دست آوردن مشخصات کلاه‌برداران با انجام اقدامات اطلاعاتي و مراجعه به سوابق محل اختفاي آنان در شهرستان خرم آباد آن‌ها را شناسايي و دستگير کردند.

وي اظهار داشت‌: در تحقيقات تکميلي از شاکي و بازجويي از متهمان دستگير شده مشخص شد که متهمان با جلب اعتماد خريداران، منازل مسکوني را فروخته و در قبال فروش آن‌ها‌، از هر خريدار مبالغ هنگفتي دريافت کرده‌اند.

قنبري با بيان اين كه از اين کلاه‌برداران تا كنون مبلغ 4 ميليارد و 500 ميليون ريال كشف و ضبطشده است‌، خاطر‌نشان کرد‌: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند‌.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا