یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

5 کشته و 6 زخمي در حوادث رانندگي لرستان + عكسروز گذشته با وقوع 3 فقره حادثه رانندگي در محورهاي درون و برون‌شهري استان لرستان‌، 5 نفر از هم‌وطنان کشته و 6 نفر ديگر زخمي شدند‌.

به گزارش يافته، يکي از حوادث منجر به فوت روز گذشته جاده‌هاي لرستان در محور "اراک‌– بروجرد" روستاي "کبوترلان " رخ داد و در اثر بر خورد 3 دستگاه پژو 405‌، پژو پارس و تريلي با هم‌ديگر راننده پژو 405 کشته و 6 سرنشين آن نيز مجروح شدند.

ديگر سانحه منجر به فوت در يکي از محورهاي "‌خرم‌آباد- بروجرد‌" در قسمت "بيران‌شهر به همت‌آباد‌" حادث شد که واژگوني يک دستگاه کاميون باري‌، مرگ راننده و 2 سرنشين آن را رقم زد‌.

قابل ذكر است است، سومين حادثه رانندگي منجر به فوت نيز در "دو راهي زالي روستاي برخوردار دلفان" به وقوع پيوست و به علت واژگوني يک دستگاه پژو‌، راننده آن جان خود را از دست داد.

همچنين ساعت 19 عصر روز دوشنبه در جاده پليس‌راه كمالوند به خرم‌آباد، يك دستگاه پرايد كه قصد عبور با سرعت از بين يك خوردو و كاميون بنز را داشت، با كاميون تصادف كرد و به سمت گاردريل منحرف شد كه سرنشينان آن به شدت مجروم شدند و به مراكز درماني انتقال يافتند. تصويري از اين حادثه:

5 کشته و 6 زخمي در حوادث رانندگي لرستان + عكس

 

 

 ر - ج

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا