یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ورود مار سمی به منزل مسكونی در خرم‌آبادورود يك حلقه مار سمي به منزل مسكوني در ساعت 8 و نيم صبح روز 27 خردادماه موجب نگراني اهالي منزل شد.

به گزارش يافته، از طريق تماس تلفني به مركز پيام 125 آتش نشاني خرم‌آباد اطلاع داده شد كه يك مار سمي وارد يكي از منازل واقع در كوه‌پايه بالاتر از ميدان تختي خرم‌آباد شده است.

ماموران واحد امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

با تلاش 40 دقيقه‌اي، مار سمي با استفاده از تجهيزات امدادي به دام آتش‌نشانان افتاد و در دامان طبيعت رها شد. خوشبختانه در اين حادثه به كسي آسيب نرسيد.

 

بی‌احتیاطی باعث آتش‌سوزی مزرعه جو ديناروند شد

ساعت 19 و 30 دقيقه عصر روز 27 خردادماه، از طريق تماس تلفني به مركز فوريت‌هاي 125 خرم‌آْباد اطلاع داده شد كه در روستاي ديناروند، مزرعه‌ي جو دچار حريق شده است.

ماموران ايستگاه امام رضا(ع) بلافاصله به روستا اعزام شدند.

در پي حضور فوري ماموران‌، آتش‌سوزي مزرعه كه شعله ور شده بود با تلاش آتش‌نشانان مهار شده و از گسترش آن جلوگيري به عمل آمد.

علت آتش‌سوزي بي احتياطي اهالي روستا در آتش زدن باقي‌مانده كشت درو شده در مزرعه هم‌جوار و سرايت آن به مزرعه جو‌، اعلام گرديد.

توصيه كارشنانسان آتش‌نشاني به كشاورزان خودداري از آتش زدن باقي‌مانده كاه  محصول درو شده در فصل تابستان است چرا كه اين كار نه تنها كمكي به زمين كشاورزي نمي كند بلكه باعث فقير شدن زمين زراعي مي‌شود.

 

 

منبع: روابط عمومي آتش‌نشاني خرم‌آباد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا