یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سردار محمد قنبري فرمانده انتظامي لرستان- يافته

فرمانده انتظامي لرستان از دستگيري 4 تن از اعضاي باندي که اقدام به سرقت خودروهاي شهروندان در استان مي‌کردند خبر داد و افزود‌: متهمان به 21 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش يافته، سردار محمد قنبري در اين خصوص گفت‌: در پي چندين فقره سرقت خودرو در لرستان‌، موضوع به صورت ويژه در دستور کارماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود‌: ماموران با كنترل مناطق جرم خيز و مجرمان حرفه‌اي و سابقه‌دار و با استفاده از منابع اطلاعاتي نسبت به شناسايي سارقان فعال در لرستان اقدام نموده و با انجام چندين عمليات اطلاعاتي و مراقبتي دريافتند که سارقان با سرقت انواع خودرو و با صدور مدارک جعلي اقدام به فروش آنان با قيمت ارزان به مشتريان مي‌کنند.

اين مقام مسوول عنوان كرد‌: ماموران مخفي‌گاه سارقان را شناسايي كردند و در يك فرصت مناسب و غافل‌گيرانه موفق به دستگيري 4 تن از آنها شدند.

قنبري با اشاره به اين که سارقان در بازجويي‌هاي اوليه تا کنون به 21 فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند و در بازرسي از مخفي‌گاه آنان 23 خودرو مسروقه نيز کشف و ضبط شد‌، به شهروندان توصيه کرد‌: با رعايت کليه نکات ايمني جلو‌گيري از سرقت‌، جهت خريد وسيله نقليه خود به مراکز قانوني مراجعه و با کارشناسان آگاه به خريد و فروش خودرو مشورت نمايند.

وي افزود: از اين تعداد خودرو 11 فقره مالكان آن‌ها خارج از استان و بقيه داخل هستند هستند.

قابل ذكر است فرمانده انتظامي لرستان از راه‌اندازي و افتتاح قرارگاه مبارزه با سرقت نيز هم‌زمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

 

 

منبع: پايگاه خبري پليس

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا